Forsterker å anbefale??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker å anbefale??

Hei !

Jeg er nå på vei til inkjøp av et hjemmekino, og har brukt endel tid på å lese litt i blogg og på forskjellige brukere. og jeg trenger litt hjelp til å finne en god souround reciver. jeg har tittet litt på Yamaha DSP A 1000. jeg vet ikke om det er noen som har noen erfaringer. er veldig åpen for forslag.

takker på forhånd for all hjelp.

mictry

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom gjerne med generell prisantydning og bruk(kun film eller musikk også?), så blir det enklere for folk å anbefale receivere.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk for rask respons

Nei forsterkeren skal hovedsakelig brukes til Xbox 360 og film. Planen er at den skal drive et par med yamaha ns-777 og medfølgene bakhøytalere og senter. 5.1 annelegg. jeg har god erfaring fra hifihuset og har kjøpt endel brukt derfra. så i ny prisklasse så antar jeg å kjøpe noe rundt 6000-8000kr. Men kommer nok til å kjøpe gjennom hifihuset.

mvh
    mictry

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Yamaha, Pioneer, Denon og Onkyo har vel gode kandidater rundt den prisklassen der. Husker jeg en gang i tiden kjøpte en Yamaha, men den ble levert tilbake og valgte NAD 752 i stedet. Men dette er noen år siden så kan godt hende Yamaha har blitt bedre. Jeg prøvde på den tiden en fra Yamaha(husker ikke modell), nevnte NAD og en Arcam AVR-200. Arcamen synes jeg var for dyr(men hadde best lyd), og Yamahaen låt litt svakt i forhold til NAD. Men som nevnt er dette en stund siden så pipa kan ha fått en helt annen låt nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har erfaring med yamaha og den har vært veldig bra, jeg har en Yamaha RX 396 RDS som jeg kjøpte meg når jeg var 14, så det begynner å bli en stund siden. Men jeg syns at den låt relativt fett i forhold til prisen. Men jeg har eid en Onkyo (husker ikke hva den het) en gang og den ble kjapt byttet ut, følte ikke at den hadde nok kraft til å drive høytalerne mine. nå var dette selvsagt en rimlig onkyo men det er min erfaring. Vis meg gjerne at jeg kan ta feil.

Jeg har tenkt litt på Pioneer forsterker.. en kamerat kjøpte seg en pioneer VSX-AX4AVi-S og denne låt ganske kult egentlig. Jeg vet ikke, har du noen slags erfaringer med denne, eller andre pioneer forsterkere.

mvh
    mictry

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •