Harman/kardon 670 970?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman/kardon 670 970?

Har to forsterkere her jeg har lyst til å kjøpe

H/k hk 970
    h/k 670

fant ut at begge er like kraftige men 970 må jeg punge ut med 5k for mens 670 bare koster 2-3 k brukt. har ikkje så lyst til å bruke 5000 så spørsmåle er hva er forskjellen på disse to? Info og erfaringer er bra.

TAKKER for svar

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    970 er bittelitt kraftigere (5 watt/ 5 ampere) men neppe hørbart. Lyden bør også være litt bedre på 970. Ellers så vet jeg at høyttalerterminalene på 970 er kraftigere. Ellers så er det vel liten forskjell, bortsett fra utseendet.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel en ubetydelig effektforskjell. Designet er selvsagt annerledes, da 970 er en generasjon nyere. Mener å huske at den har nøyaktig like mange innganger, men, som geva1 sa er høyttallerterminalene noe bedre (i mine øyne) på 970. Lydmessig, tja, man hører jo såklart forskjell, i 970s favør naturligvis, signaturen er veldig lik, 970 er bare "bedre". Men om du ikke er interessert i å bruke 5k, er 670 et meget bra alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er høyttallerterminalene? hva vil det si at den er kraftigere ? er ikkje det der vor du kobler tl høytalerene ?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av demal
    hva er høyttallerterminalene? hva vil det si at den er kraftigere ? er ikkje det der vor du kobler tl høytalerene ?
    Ja, stemmer. På 970'en er de "bedre", de ser kraftigere ut i den forstand at de tåler litt mer herjing, og jeg regner med at det er bedre lydmessige egenskaper på 970'en, altså bedre overføring av signal. Har hørt begge, men har aldri direkte sammenliknet dem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •