Begynner å bli lei den tynne lyden fra PC-høyttalerene, så sitter nå her og vurderer innkjøp av noe litt kraftigere. Vært ute og sett litt, og selv om man ønsker seg utstyr fra øverste hylle er ikke alltid det like aktuelt. Bruksområde blir for det aller meste lyd fra PC og en liten armada av spillkonsoller. Skal ikke se helt bort fra at det hektes på mer etter hvert, men ikke akkurat nå.

Heller mot å skaffe meg en TEAC AG-790 ( TEAC Consumer Electronics Receivers and Tuners ) og koble på et par Bose 201 ( Bose 201 Direct Reflecting Stereo Speakers - Book Shelf Speakers ) høyttalere. Alt i alt havner jeg da på rett under 4.000,- som er omtrent det jeg har råd til.

Noen som har erfaringer med en eller begge av disse og som har lyst til å dele?

Kan vel også legge til at jeg dessverre ikke har mulighet til å sette opp et dugelig 4/5/7.1-system, selv om jeg har veldig lyst. Jeg må også tenke litt på at jeg for tiden bor i Irland, og at jeg blir nok til å flytte rundt om i noen år til før jeg slår meg til ro. Derfor noe "billig ræl" som det ikke er så farlig med og som allikevel holder med godt frem til jeg blir bedre etablert.