HK AVR245 vs Onkyo TX-SR674 ++ - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av E.T.
    Antar at det er på HDMI-inn-siden på receiveren at Onkyo'en "hikker", og at det derfor ikke hjelper med å bruke en DVI-kabel mellom receiveren og pj'en?

Vet du om dette er et problem for andre receivere med HDMI-oppskalering også?

Har ikke testet med DVI ennå, og vet ikke om det er et problem med receiveren eller pj'en. Men det ser ikke ut som om "Kjitle" har hatt noe problem, og det kan tyde på at det er pj'en. Uansett ikke det største problemet i verden iom. at det kun inntreffer på "sammenstilte spor". Å se en film, browse igjennom DVD-menyer, etc. går knirkefritt. Men som sagt, jeg fant det irriterende nok til å endre oppsettet.

Hvis du bor i Oslo-området, så kan du kanskje deponere på en receiver hos Oslo Hi-Fi Center og teste selv mot Hitachien hjemme. (Jeg kjører forresten Panasonic PT-AX100)

Ellers kan jeg ikke se noe tap på bildekvalitet med HDMI via receiveren, så det virker greit (men det burde det vel også med digital overføring). Har ikke testet noen signal-input over DVD-kvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for hjelpen til forumet!

Jeg endte opp med å kjøpe (bestilt i dag) Onkyo'en (+ Audio Pro høyttalere) hos Resonnans i Stavanger.
    Håper oppsettet blir OK.

Resonnans har svært god service ! Kan anbefales!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •