PA til gutterommet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PA til gutterommet?

Har tenkt litt på PA forsterker til mine cerwin vega cls-10. jeg har sett på Zachry XP-600 på ljudia er dette noe brukbart? har ikkje mye peiling på dette. men går det å bruke på rommet mitt?? hvordan blir lyden? uhørlig eller?? Andre forslag til forsterker til rund 3000?..

TAKK FOR SVAR:-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Zachry XP-250 hadde fungert fint på cls-10

men jeg ville heller anbefalt en vanlig stereo-forsterker. PA forsterkere har som oftest en innebygd vifte som står og suser. dette kan bli ganske irriterende.
    stikk innom hifiklubben, der får du gode råd om forsterkere

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den zachry xp250 er ivertfall for liten om du skal ha en av de forsterkerene gå for xp600 eller xp1200. angåendes viftestøy så er ikke den så ille på de zachry forsterkerene har hatt en xp1200 selv

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, har XP-1200 selv, og hadde CLS-10. Denne komboen spillte veldig bra med rett forforsterker. De Zachry forsterkerne bråker ikke, det er litt trafostøy, thats it. Vifta begynner ikke å gå før du spiller virkelig høyt, og da hører du jo den ikke uansett. Når det gjelder hvordan det spiller, som sagt så må du ha en god forforsterker, kobler du direkte ifra PC så vil du få flat og kjedelig lyd ja. På CLS-10 så kan du med fordel ha XP-1200 mener jeg, har vært noen sene lørdagskvelder vi har nesten gitt full gass på Zachryen med de høytalerne og de har takla det godt. Noen sprengte sikringer innimellom, men det hører til. XP-600 holder sikkert det også, om du ikke har et veldig stort rom. =)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PA forsterkere støyere litt men sjekk musikkweb.no ...alltid no bra tilbud der

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du går i retning stereoforsterker kan det lønne seg og se på noe kraftig og strømsterkt H/K og Nad er gode her. Sikkert mye annet bra også, bare jeg som ikke kommer på noe tidlig på morgenkvisten

Lykke til!

Mvh
    Ole

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •