Hensikten med I-pod inngang på receivere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Hehe...sant nok, så får vi se hvordan kona tar det med middagslaging og skrikende unger med mannen liggende godt bak i godstolen med musikk som overdøver all annen lyd
    Jeg vet i alle fall hvordan det hadde gått hvis JEG hadde lagt meg på sofaen mens kona lagde middag med 3 småunger i buksebena: iPod'en hadde blitt flatere enn noen annen MP3-spiller...

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med iPod er at de ikke har stor nok hdd for å kunne få all musikken i lossless formater. selv har jeg archos med 100gb og har brukt kun 30gb inkl. 31 filmer på vanlig lengde og selvsagt 7 gb med musikk. kanskje jeg burde begynne å lagre lossless... hvor kan man endre på dette i windows media player 11?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er nå blitt diskutert til det kjedsommelige men for min del så er mp3 til jogging og cd til avslappning. Som noen sa så ER det mulig å få lossless
    konvertering fra cd til mp3 men dette er det fåå tilfeller av ville nå jeg sagt (hvis man går ut i fra at de fleste tar i bruk nedlastede mp3'er)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Leser stadig tester av receivere til bruk i HK, og det som slår meg er at det ofte er gjort et poeng av at de har inngang for Ipod, eller annen MP3 spiler for den del.

Hvem pokker kjøper en receiver til 15k+++ og tilhørende herligheter for å høre åp MP3 filer?

Er det bare jeg som mener at denne funksjonen er fullstendig på trynet?

Men det er jo bare å la være å kjøpe reciever med Ipod støtte hvis man blir støtt av det (pun intended). Ingen hensikt å irritere seg over det hvertfall.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville heller hatt dette som en opsjon dersom det hadde vært aktuelt.
    Det er vel uansett funksjoner på de fleste komponenter som ikke blir brukt. Og så var selvfølgelig uttalelsene i starten her nokså spissformulert, det jeg finner litt merkelig er at iPod er "opplest og vedtatt" som standard.

Dersom jeg skal ha ny receiver vil det uansett ikke være iPod tilkobling eller ei som vil være avgjørende :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apple's Ipod-standardisering hos diverse andre produsenter er mistenkelig produktstyrende. Stusser litt på om dette ikke snart kommer innunder monopolisering...

Siste jeg leste i dag:
    Apple kaprer flyselskapene - Stavanger Aftenblad - Aftenbladet.no - Film

Det må etterhvert bli et market for "overganger" på Ipod-plugger til andre MP3 spillere, mobiltelefoner mm, om ikke annet så for lademuligheten.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •