Bob Carver's Sunfire Signature Series Ii

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

fjernet

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv hatt to forsterkere fra Sunfire, 2x300watteren og 2x600watteren. Dette var de første versjonene tror jeg, og disse spilte utrolig slapt i mine øyne. Ventet meg et kraftverk av en forsterker når den liksom skulle gi 2x1200w til mine høyttalere på den tiden... Dette ble imidlertid ikke innfridd da jeg senere testet med en 2x250watter (2x500w i 4ohm som det er snakk om) fra DP og denne hadde stålkontroll i forhold (og spilte høyere).

Lyden var grei, varm og litt slapp i fisken kanskje? Falt pladask for designet på Sunfire ampene, de er LEKRE.. Og har derfor lyst til å prøve en av de nye Sunfire har på markedet nå selv.. Har de blitt bedre...?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av **dp**
    har selv hatt to forsterkere fra Sunfire, 2x300watteren og 2x600watteren. Dette var de første versjonene tror jeg, og disse spilte utrolig slapt i mine øyne. Ventet meg et kraftverk av en forsterker når den liksom skulle gi 2x1200w til mine høyttalere på den tiden... Dette ble imidlertid ikke innfridd da jeg senere testet med en 2x250watter (2x500w i 4ohm som det er snakk om) fra DP og denne hadde stålkontroll i forhold (og spilte høyere).

Lyden var grei, varm og litt slapp i fisken kanskje? Falt pladask for designet på Sunfire ampene, de er LEKRE.. Og har derfor lyst til å prøve en av de nye Sunfire har på markedet nå selv.. Har de blitt bedre...?
    har ikke peiling

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0