Hjelp med valg av forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med valg av forsterker

Hei alle

Håper dere kan gi litt tilbakemelding ang. innkjøp av forsterker. Jeg er langt fra die-hard audio fan, men liker god stereo og er nok over gjennomsnittet vil jeg tro.

Saken er den at jeg har B&W N804 som jeg er veldig fornøyd med. Nå er tiden kommet til å spandere på en bra forsterker og en CD spiller. Selv om lyden er det viktigste, er jeg også opptatt av det visuelle, så det er en fordel (men ikke krav) om jeg kan skaffe begge fra samme produsent.

Jeg har kommet frem til noen finalister, men vil absolutt lytte til flere forslag. Jeg er ute etter en bra forsterker både generelt men også en som er bra kombo med B&W 804 som er noe tungdrevne.

finalist 1: Electrocompaniet ECI 5
    Electrocompaniet: If music really matters

finalist 2: Densen B-150
    Densen B-150

finalist 3: Krell KAV400
    Krell KAV Series - KAV-400xi Integrated Amplifier

De er ikke rangert i noe rekkefølge og jeg sliter litt med å finne fordeler og ulemper, håper noen der ute kan se på speks og finne noen argumenter. Jeg synes alle tre er pene i utseende, muligens henger Krell litt etter men ikke nevneverdig. ECI5 er 2x120W mens de andre to er 2x100. Jeg har tom. vurdert en 2x150W balansert forsterker fra Thule fordi jeg har hatt Thule før og var fornøyd og var litt usikker på om jeg skulle gått for sterkere forsterker.

Takk for all hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei
    hadde jeg hatt valget mellom de tre alternativ, ville jeg valgt Krell men det er også den eneste av de tre forstrekerne jeg har noe erfaring med, lykke til med valget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •