Har jeg god nok forsterker ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har jeg god nok forsterker ?

Hei !

Har fått et tilbud av en venn av meg til å kjøpe disse B&W CM1 Høyttalere klarrer denne forsterkren her CAMBRIDGE Azur 340A Integrert forsterker

Noen som har noen erfaringer eller hørt noe om de høytalerene del dem gjerne

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De høyttalerene er fantastiske. Du kan ikke forvente å spille veldig høyt med dem, men i et mindre rom hvor en ønsker god lyd på moderat volum leverer de som bare pokker. De basser overaskende bra til å være så små, men de får litt kasselyd hvis du prøver å spille høyt med dem.

Tror forsterkeren skal kunne dra de høyttalerene greit. Drar du alle 40 watt'ene ut av forsterkeren på en gang så skal du kunne få 100dB ut av høyttalerene, og det er jo respektabelt. Jeg vil likevel tro at du kan få mere ut av høyttalerene med en noe kraftigere forsterker fordi følsomheten er veldig lav, men hvis du ikke mener å ha en stereo som først og fremst spiller høyt vil jeg tro dette er budsjettforsterker som leverer varene.

Jeg tipper du får høre komboen hvis du spør pent på Hifiklubben. Særlig hvis det er en Hifiklubb et annet sted enn i Oslo. EDIT: Huh... Du har forsterker fra før av(?), så da kan du jo teste hjemme før du bestemmer deg?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •