NAD 272 - 372 Bridge mode.. HJELP!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD 272 - 372 Bridge mode.. HJELP!!!

Føler meg veldig dum, men jeg er faktisk helt utslitt efter å ha prøvd å ordne Bridge mode med en C372 og en C272. Jeg får det rett og slett ikke til, og den bruksanvisningen er vanskelig å forstå.

Jeg ber på mine knær om en ekstensiv og lett "bruksanvisning" da jeg er helt fortapt her, og jeg ville helst ha dette opp og stå i dag, ikke på mandag når hi-fi klubben åpner.

Den som kan lage en punkt for punkt liste for meg vil jeg være evig takknemlig.

Når dette er i orden skal jeg aldri mer røre de ledningene!

Tusen takk for hjelpen

Mvh Fortapt idiot

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av misapprehension
    Føler meg veldig dum, men jeg er faktisk helt utslitt efter å ha prøvd å ordne Bridge mode med en C372 og en C272. Jeg får det rett og slett ikke til, og den bruksanvisningen er vanskelig å forstå.

Jeg ber på mine knær om en ekstensiv og lett "bruksanvisning" da jeg er helt fortapt her, og jeg ville helst ha dette opp og stå i dag, ikke på mandag når hi-fi klubben åpner.

Den som kan lage en punkt for punkt liste for meg vil jeg være evig takknemlig.

Når dette er i orden skal jeg aldri mer røre de ledningene!

Tusen takk for hjelpen

Mvh Fortapt idiot
    1. Koble til singnalkablene: fra pre out på 372, høyre til venstre main in på 370'n og venstre inn på venstre på main in på 272'en (den uten volumkontrol)
    2. koble til høtalere: pluss fra høyre høytaler inn på venstre pluss og minus in på høyre pluss på 372'en og fra venstre høytaler pluss inn på venstre pluss og minus inn på høyre pluss på 272'en
    3. sett begge forsterkerne på bridge på bryteren bak, skru de på og fyr løs!!

Lykke til.
    si ifra hvis du har problemer, har hatt de samme forsterkerne brokobla før.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •