receivere med pre-amp (budsjett) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active EirikBækken sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    372
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Er ny med pre-out og bruk av effektforsterkere, hvordan kobler jeg dem opp? Er det bare en kabel ut? Bruker man Y-ledd? "Stupid is as stupid does"
    Ingen Y-ledd, du bare setter en RCA kabel der det står pre-out og setter andre enden inn i effekt forsterker...:-D

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha RX-V559 har vel ikke pre-out? Jeg er også fornøyd med min RX-V657. Hvis jeg skulle ha kjøpt nå så ville jeg nok tatt RX-V657 igjen, 3495,- er jo en god pris det. Hadde nok blitt enten den, eller så ville jeg ha gått opp litt i pris og kjøpt Pioneer VSX-1016V fra netshop.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det ble Yamaha rx-v657

Grunnen var at jeg fikke en god deal på elkjøp. Og så kjenner jeg jo merket fra før. Nå skal jeg teste den ut så godt jeg kan i ca 30 dager (kan jo levere den igjen om jeg ikke er fornøyd).

Har satt den opp med pre out på frontene (Dali Consept 6), til dette bruker jeg noen eldre NAD 3100/2100 PE, lyden er stram og fin, men jeg sliter med susing i frontene ved bruk av effektforsterkerene. De er brokoblet, men det har de jo alltid vært, uten denne susingen.:?

Kan det ha noe med pre out på YAMAHAEN, eller er det andre opplagte feil jeg ikke ser/hører her?

Skal prøve å få satt av litt tid i morgen til å feilsøke, men hjelp herfra kommer godt med!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •