Elkjøp og HIFI - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 15 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15
Viser resultater 281 til 296 av 296
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Onkyo på elkjøp?
    Var utstilt der jeg var og kjøpte Yamaha. En selger sa at de skulle satse mer på Onkyo enn Yamaha fremover, men det gjelder kanskje akkurat denne butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Den skal normalt ikke følge med når man sjekker brukerhåndboka, men jeg forstod det slik at Elkjøp har ekstra fjernkontroller. Det må jo være normalt å få en fjernkontroll med et produkt til 10K når alle de andre plastanleggene de selger har det.
    Fjernkontrollen ligger ikke i eksene, men alle kundene får en! Vistnok feilpakking fra Abrahamsens side!

Fjernkontrollen føles ut som den er lagd av marmor og er svin dyr, synd den er så forferdelig stygg!

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit at Elkjøp ikke har ansvaret for reklamasjon på Abrahamsen produkter;-) Hadde aldri fått de igjen hvis noe skulle skjedd.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Greit at Elkjøp ikke har ansvaret for reklamasjon på Abrahamsen produkter;-) Hadde aldri fått de igjen hvis noe skulle skjedd.
    Ja da er det veldig bra, for skjer noe gjør det ofte med disse virker det som.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Mulig dette er tatt opp før..

Hvis ørten mennesker benytter seg av den der 30 dagers saken, betyr ikke det da at El-Kjøp etterhvert kommer til å selge saker og ting som egentlig er brukt?

Lars.
    Vi selger de med avslag i prisen til kunder. Selges selvfølgelig ikke som nye! Med mindre det går litt fort i svingene, glipper kan dessverre skje.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Vi selger de med avslag i prisen til kunder. Selges selvfølgelig ikke som nye! Med mindre det går litt fort i svingene, glipper kan dessverre skje.
    Jeg har en sterk følelse av at en sånn "glipp" har skjedd meg, åpnet ekse, manglet batterier, ting lå hulter i bulter, fingeravtrykk på receiver...

Så viss noen skal ha en billig Yamaha RX-V1800 kommer jeg til å levere en den 26.01 på tiller eller leangen

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi på Lefdal på Lade i Trondheim har nå ryddet bedre plass til hifi-veggen og fått på plass noe å sitte i. Vi skaffer det aller meste fra pioneer, yamaha, onkyo, energy, kef, mirage, abrahamsen. Vi har også som en av få butikker SD1 sertifisering fra pioneer, slik at vi fører alle deres high-end produkter, lx70,lx90,pdp608 osv.
    I løpet av våren er det STORE sjanser for at vi får på plass S-3EX høyttalerne fra pioneer også,noe iallefall JEG ser frem til...

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Vi på Lefdal på Lade i Trondheim har nå ryddet bedre plass til hifi-veggen og fått på plass noe å sitte i. Vi skaffer det aller meste fra pioneer, yamaha, onkyo, energy, kef, mirage, abrahamsen. Vi har også som en av få butikker SD1 sertifisering fra pioneer, slik at vi fører alle deres high-end produkter, lx70,lx90,pdp608 osv.
    I løpet av våren er det STORE sjanser for at vi får på plass S-3EX høyttalerne fra pioneer også,noe iallefall JEG ser frem til...
    Venta på at den veggen skulle forsvinne ja..

Må nok innom og ta titten

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp er ikke så verst egentlig, har kjøpt både tv og høyttalere der, blir kanskje en receiver også etter hvert (Yamaha rx-v3800)

Jeg vet ihvertfall ikke om så mange elkjøp butikker som selger Klipsch og Patos, det gjør elkjøp på Finnsnes! 8-)

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine damer og herrer; S-3EX er nå utstillt hos Lefdal på Lade i Trondheim...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Elkjøp er ikke så verst egentlig, har kjøpt både tv og høyttalere der, blir kanskje en receiver også etter hvert (Yamaha rx-v3800)

Jeg vet ihvertfall ikke om så mange elkjøp butikker som selger Klipsch og Patos, det gjør elkjøp på Finnsnes! 8-)
    Det er jo flott at de selger dette på Finnsnes. Får håpe de har kompetanse til å svare på spørsmålene dere hifi interesserte der oppe kommer med også da

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lurer
    Det er jo flott at de selger dette på Finnsnes. Får håpe de har kompetanse til å svare på spørsmålene dere hifi interesserte der oppe kommer med også da
    Joda, elskjøp Finnsnes har en dyktig AV mann som heter Mikal der... Han henger mye på HFS forumet men kuttet AVforum for 3 år siden pga at han mente folk her inne har for lite erfaring... :shock: :roll:

Han har forøvrig et stereoanlegg i 2-300000,- kroners klassen bestående av noe Hegel forsterkere og de største System Audio ht'ene så det virker som han er genuint interessert i emnet!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avforum er vel på en måte en inngangsportal til lyd og bilde i forhold til hfs, men det finnes jo en del med peiling her inne.
    Jeg skjønner likevel hva han mener. Det er forresten grunnen til at jeg ikke henger på hfs
    Det å føle seg dum for å stille et spørsmål man lurer på gidder jeg ikke. Ref nicket mitt "lurer".

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFS er jo spesielt rettet mot 2 kanals lyd, noe som skinner ganske klart igjennom etter 5 min. der inne. Det har jo vært diskusjoner om multikanalslyd/hjemmekino på HFS, og det virket som det var ganske mange fordommer med lyd over mer enn 2 kanaler. På en annen side, her inne handler de fleste diskusjoner om en av 5-10 ulike merker (eks. Pioneer, XTZ, SVS, Onkyo, Klipsch Sony, Yamaha, B&W, Focal ++), mens på HFS så er det litt større variasjon.

Sånn sett så ser jeg ikke på de som noen direkte konkurrenter til hverandre. Bruker selv begge deler....

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    stereoanlegg i 2-300.000,- kroners klassen bestående av noe Hegel forsterkere og de største System Audio ht
    Hvordan han har klart dette må jo være en kunst. Dyre kabler?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er nok inne på noe der Håkon.
    Sist jeg gjorde opp en mening om HFS hadde jeg noen gamle slitte B&W og en gammel NAD Reciever. Etter jeg har gått over til ren stereo, og spesielt etter jeg fikk min CJ Pre, så føler jeg at alt annet jeg kommer til å kjøp vil bli i CJ klassen. Altså som du sier så diskuteres ikke dette merket og mange andre her.
    Jeg visste ikke til og med om CJ før jeg ble tipset om et bra bruktkjøp hehe. Hadde bare sett annonser til ville priser på forskjellige bruktbørser.
    Kanskje jeg skal børste støv av min gamle HFS konto som faktisk ble registrert en god del tidligere enn AVF kontoen. Om ikke annet enn for å utvide horisonten på high-end stereokomponenter.

God "wakeup call" Håkon. Bra argument

Side 15 av 15 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •