Elkjøp og HIFI - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 15 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 296
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm....jeg jobber på elkjøp på Tiller i Trondheim, og vi har da vitterlig en slik vegg som nevnes her. Litt uryddig der nå...venter på nye modeller...men styringsenhet opp mot receiverne har vi. "Lydplanken" til yamaha er vist fram med matchende møbel rett bortenfor, og ved siden av der igjen har vi egen Bose-vegg.

Når det gjelder det som nevnes her i tråden, så er jeg enig at det kan være stor forskjell på kunnskapsnivået når det gjelder lyd hos ansatte på kjede-butikker...men i oppstartsfasen på en slik lydsatsing som hvertfall Elkjøp har vil det være sånn. Jeg ser store forbedringer allerede, og vi blir nok bra til slutt vi også
    Når det gjelder lytterom og slikt så er det flere butikker som tenker på dette, men 30 dagers åpent kjøp synes jeg funker like godt. Er enig med de som har nevnt dette.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hansa1
    Når det gjelder lytterom og slikt så er det flere butikker som tenker på dette, men 30 dagers åpent kjøp synes jeg funker like godt. Er enig med de som har nevnt dette.

Enig med deg på dette!! Og de selgerne ( Elkjøp kristiansund ) vel noen av de, er slik at de er enige med meg føler at jeg kjenner de på en rar måte. Og da går man jo også inn avtaler om å bytte......

Så jeg kan ikke se det negative i dette jeg...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Elkjøp i dag for å hente en fjernkontroll til Abrahamsen V2.0 jeg kjøpte i går. Fikk fjernkontrollen uten problemer. Det var en erfaren selger, for å si det slik, som tok tegningen. God service.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Som jeg har nevnt lengre oppi her finnes denne veggen på den nye Lefdal-butikken her i Trondheim, kan jo sikkert svinge innom å knipse bilder sånn bare for moro

Ingen av Elkjøp-butikkene har det dog, men Elkjøp på Leangen har allikevel en meget ryddig lyd-avdeling med god plass og pene oppsett.
    Takk takk, setter pris på å høre good feedback ang hifi-avdelingen vår. Har vært jobbet mye med den i løpet av høsten.

Vi har samme knappe-system som lefdalen på lade vi, den henger midt på mellom gulvhøyttalerne. Elkjøp Tiller har som nevnt også denne.

Med medium til større butikker mener jeg ikke Dokka og gjøvik, de går under "små" for meg. Men jeg er litt sær på sånt...

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg har nevnt lengre oppi her finnes denne veggen på den nye Lefdal-butikken her i Trondheim, kan jo sikkert svinge innom å knipse bilder sånn bare for moro

Ingen av Elkjøp-butikkene har det dog, men Elkjøp på Leangen har allikevel en meget ryddig lyd-avdeling med god plass og pene oppsett.
    GJETT hvem det er som har montert opp veggen på Lefdal Lade? ;-)

Etterhvert vil det bli fjernet et par reoler for å få plass til noe å sitte i, og det kommer opp tv på veggen så man kan se film også. Det er langt fra optimalt, men dessverre blir ikke hifi så prioritert som jeg vil.. :-? Vi har ikke så mange modeller utstillt, men skaffer det aller meste, til god pris. Bare kom innom å spør etter ansvarlig for hifi-veggen.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte jo en RX-V1800 på elkjøp idag, blir jeg ikke fornøyd byttes den i en Onkyo 805/875 om tre ukers tid og blir jeg ikke fornøyd da heller må jeg vel prøve å mase om hjemlån hos HFK eller HFC. Dette er første gangen jeg kjøper noe kun for å finne ut om det er godt nok for meg, men jeg må virkelig si at dette kommer jeg til å gjøre igjen. Genialt!

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange Elkjøpere her ser jeg. Jeg har koblet opp lydveggen med panel på Hamar også. Vi har til og med en egen monitor som viser navn, bilde og pris på komponentene/høyttalerne du velger med knappene. Du får også totalsummen på alle de valgte delene. Genialt program.

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    GJETT hvem det er som har montert opp veggen på Lefdal Lade? ;-)

Etterhvert vil det bli fjernet et par reoler for å få plass til noe å sitte i, og det kommer opp tv på veggen så man kan se film også. Det er langt fra optimalt, men dessverre blir ikke hifi så prioritert som jeg vil.. :-? Vi har ikke så mange modeller utstillt, men skaffer det aller meste, til god pris. Bare kom innom å spør etter ansvarlig for hifi-veggen.
    Ja han gubben fra pc-avdelinga nevnte det (Var lite med hifi-folk på en Lørdag )

Kikka med sorg på Energy RC-ene med flatklemt støvhette på diskanten :|

Ved du forresten hva spor #2 på den test-cd'en heter?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Var innom Elkjøp i dag for å hente en fjernkontroll til Abrahamsen V2.0 jeg kjøpte i går. Fikk fjernkontrollen uten problemer. Det var en erfaren selger, for å si det slik, som tok tegningen. God service.
    Var det meninga den skulle følge med ? Ikke så farlig for da den går i retur alikevel, men det kan jo hende de spør etter den når jeg leverer.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En selger fra Elkjøp opplyste at Elkjøp skal nå pushe Samsung. Vet dere når eventuellt produktene kommer ut i butikkene?

PS Først og fremst TV som er interessant for meg

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Var det meninga den skulle følge med ? Ikke så farlig for da den går i retur alikevel, men det kan jo hende de spør etter den når jeg leverer.
    Den skal normalt ikke følge med når man sjekker brukerhåndboka, men jeg forstod det slik at Elkjøp har ekstra fjernkontroller. Det må jo være normalt å få en fjernkontroll med et produkt til 10K når alle de andre plastanleggene de selger har det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    30 dagers regelen til Elkjøp er genial.
    På tide at de andre "pusherne" våkner opp fra dvalen og lar oss teste ut komponenter i det miljøet de faktisk er ment å fungere.

Er klar over at det går ann å "deponere" og slikt hos enkelte andre om man presser litt på - men vissheten om et problemfritt bytte eller retur kombinert med prisgaranti er som sagt genial. Her trekker Elkjøp mange kunder.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja han gubben fra pc-avdelinga nevnte det (Var lite med hifi-folk på en Lørdag )

Kikka med sorg på Energy RC-ene med flatklemt støvhette på diskanten :|

Ved du forresten hva spor #2 på den test-cd'en heter?
    Om det er den cd'en jeg tror, er det nils løfgren med "keith don't go". Akkustisk gitar ...?

Rc'ene har blitt inntrykt ja, finnes dessverre noen kunder som synes det er rasende festlig å ødelegge utstillingsprodukter. I tillegg blir alt som ikke er boltet fast eller alarmert med doble alarmer stjælt. :evil:

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samtlige høyttalere jeg ser på elkjøp butikkene har fått diskantene trykt inn eller andre skader etter å ha blitt veltet eller kjørt over av handle vogner og annet mobilt utstyr.

Rett å slett respektløst.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Jeg kjøpte jo en RX-V1800 på elkjøp idag, blir jeg ikke fornøyd byttes den i en Onkyo 805/875 om tre ukers tid og blir jeg ikke fornøyd da heller må jeg vel prøve å mase om hjemlån hos HFK eller HFC. Dette er første gangen jeg kjøper noe kun for å finne ut om det er godt nok for meg, men jeg må virkelig si at dette kommer jeg til å gjøre igjen. Genialt!
    Onkyo på elkjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Onkyo på elkjøp?
    Jadda....får tak i det meste fra de Bare å spørre!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Onkyo på elkjøp?

Lefdal har ihvertfall dette!!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Samtlige høyttalere jeg ser på elkjøp butikkene har fått diskantene trykt inn eller andre skader etter å ha blitt veltet eller kjørt over av handle vogner og annet mobilt utstyr.

Rett å slett respektløst.
    Når du først nevner det:
    jeg har kikket litt på høyttalere hos HFK og alle står jo der uten frontpanel og det er merkelig å se hvor mye skitt og støv som legger seg bare på Dali høyttalerne?

Kanskje det er meg og mine øyne, men B&W har ikke dette - er det noe med materialet som Dali bruker (Ikon og Mentor spesielt)??

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig dette er tatt opp før..

Hvis ørten mennesker benytter seg av den der 30 dagers saken, betyr ikke det da at El-Kjøp etterhvert kommer til å selge saker og ting som egentlig er brukt?

Lars.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smart

Hvis ørten mennesker benytter seg av den der 30 dagers saken, betyr ikke det da at El-Kjøp etterhvert kommer til å selge saker og ting som egentlig er brukt?
    Jo - så derfor (1) bør Elkjøp gi deg god service, hvis ikke taper de penger og (2) det er mulig å gjøre gode kupp (varene som er returnerte blir B-varer) på produkter som andre har testet og levert tilbake, men som fungerer helt fint.

Side 14 av 15 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •