cerwin vega - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33

Tråd: cerwin vega

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Begynn med 1stk av den største.. så kjøper du en til når tiden er inne.. tror uansett at du kommer langt med 1.
    Denne støtter jeg også.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. Kanskje det blir til det ja. Får høre på de når jeg kommer hjem. blir vel til at jeg kjøper en på fredag kjenner jeg meg rett... hehe. av den største sorten. må høre hvor mye viften bråker og. ikke noe kjekt å høre susingen når du ser på film.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cls215
    Fikk nettopp svar fra hifiklubben. De anbefalte på det sterkeste den største forsterkeren. Har du en link til disse ac?
    Jeg Mente egentlig 2 AV(de minste) ikke 2 ac.. Men som det er nevnt tidligere her så VIlle jeg vel egentlig ha hatt 2 av de største, Men heller 2 av de minste en 1 av den største! Men om du kommer til å få penger til 2 av de største etterhvert så begynner du med en først!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kunne sikkert kjøpt to med engang, men vil no høre de med en først så får vi se om jeg syntes det er nødvendig. noe jeg tror jeg ikke vil syntes hehe.. får se om de har fått inn senter høytaler og bakhøytalere og, plukker isåfall de opp samtidig sannsynligvis. fikk bare hørt på høytalerene i ett par dager før jeg reiste ut så de er ikke spillt inn enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kino

du kan jo bruke Cerwin-Vega! CLS-12,10 til bakhøyttalere og en CLS-6C til senter eller en LS-10, AT-40, V-10F o.s.v hvis du skal ha det skikkelig rått

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kunne sikkert kjøpt to med engang, men vil no høre de med en først så får vi se om jeg syntes det er nødvendig. noe jeg tror jeg ikke vil syntes hehe.. får se om de har fått inn senter høytaler og bakhøytalere og, plukker isåfall de opp samtidig sannsynligvis. fikk bare hørt på høytalerene i ett par dager før jeg reiste ut så de er ikke spillt inn enda.
    Jeg lover deg at med 450 watt så tror du at du er fornøyd!

Men prøver du med dobbelt så mye blir du enda mer fornøyd! Bassen kommer ikke skikkelig frem på så store høyttaler på lavere nivåer uten skikkelig med power.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin vega V-10F
    du kan jo bruke Cerwin-Vega! CLS-12,10 til bakhøyttalere og en CLS-6C til senter eller en LS-10, AT-40, V-10F o.s.v hvis du skal ha det skikkelig rått
    Det du mener her er at han heller bør ha V10f istede for CLS 10 eller 12??

CLS Serien er jo ganske mye bedre enn V serien da! AT 40 er vel heller ikke noe man plukker med seg hjem hver dag heller. Det er skjeldent man ser noe sånt, sammen med at 80 på bruktmarkedet! Uansett tror jeg ikke de vil gjøre noe bedre jobb som bak høyttalere!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var forsterkeren kommet i hus. Skal se om jeg får koblet opp idag. Resten av høytalerene var ikke kommet enda, men det haster ikke. skal bli spennende å høre dette nå... hehe

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var forsterkeren kommet i hus. Skal se om jeg får koblet opp idag. Resten av høytalerene var ikke kommet enda, men det haster ikke. skal bli spennende å høre dette nå... hehe

Bilder og dine meninger må vi få .

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette må du kjappe deg med å gi tilbakemelding på. Finn ut hvordan forsterkeren er. Spiller den "pent"? Støyer viftene mye i drift eller idle? (f.eks spill høyt så dra ned volumet fort så du kan høre hvor mye viftene jobber under last) Kvalitets inntrykket, knapper,vekt,utseende,terminaler,lukt etc? (spesiellt lukta er viktig! Ingenting lukter så godt som et riktig nytt produkt, beste luktene hitill er super nintendo'n samt monster kabler)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Ja dette må du kjappe deg med å gi tilbakemelding på. Finn ut hvordan forsterkeren er. Spiller den "pent"? Støyer viftene mye i drift eller idle? (f.eks spill høyt så dra ned volumet fort så du kan høre hvor mye viftene jobber under last) Kvalitets inntrykket, knapper,vekt,utseende,terminaler,lukt etc? (spesiellt lukta er viktig! Ingenting lukter så godt som et riktig nytt produkt, beste luktene hitill er super nintendo'n samt monster kabler)
    da var det ihvertfall lyd. Er imponert over lyden. Den ble kanonbra, trodde ikke det skulle bli så bra med cerwin vega men ble mektig imponert. forsterkeren veier 20 kg og lukter faktisk godt hehe. når jeg åpnet kartongen kjente du med engang at dette var nytt utstyr nå har jeg jo ikke fått testet det noe voldsomt da, bor i kjelleren til min mor og far mens huset mitt tar form. men har no skrudd opp og spilt bra høyt en stund, skrur så fort ned på fjernkontrollen og jeg har enda ikke hørt lyd fra viftene. Ellers er den meget enkel å koble opp. står greit forklart det som står der. kan velge mellom tre inngangsfølsomheter. du kan velge mellom bridge, paralell og stereo. Når det gjelder viftene så må jeg nok sikkert spille litt lenger for å bekrefte at de ikke lager noe særlig lyd. det er to trinn på de, første trinnet er ihvertfall så godt som lydløst (syntes jeg ihvertfall, alt er jo smak og behag.) Vet ikke om trinn to har slått inn. Det får vi ta når gamlingene er på jobb hehe. Alt ialt stor fornøyd så langt. har da altså testet det med cls215 høytalere, harmon kardon avr 635 og a2.6kw. Taralabs kabler. Blir spennede når resten av høytalerene kommer og jeg får høre hvordan surrounden blir. Blir nok noen scifi filmer etterhvert ja

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja du får ha gratulerer med ny forsterker da må si jeg egentlig er ganske så skeptisk til ette produktet, noe pent synes jeg heller ikke det er, ( hadde aldri fått sett noe lys i mitt annlegg :P ) hva med strømforsyningen i denne forsterkeren står ingen info om hvor stor denne er ?? 2*450w i 8ohm krever en hinsides strømforsyning.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

harman/kardon til cls-10?

kan noen hjelpe meg og finne en harmon/kardon forsterker som passer til cerwin vega cls-10?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •