Synger reciveren min på sitt siste vers?.. (Trenger hjelp NÅ(!)..)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Synger reciveren min på sitt siste vers?.. (Trenger hjelp NÅ(!)..)

Etter å ha koblet opp annlegget etter en ommøblering, oppdaget jeg at lyden i anlegget ikke var som det skulle...

Nå når jeg spiller musikk, (uansett volum..), så hører jeg en svak- og konstant "vregning" i lyden fra høyttalerene.. Og om jeg slår på subben, så beynner denne og "poffe" hver gang jeg bytter låt eller lar den stå på uten at musikk blir avspillt.

Jeg har gått over alle kabelene inn til forsterker flere ganger nå, og kan konstatere at det ikke er snakk om noen kortslutninger på kabel som er problemet.

Er virkelig min 4 år gamle Yamaha RX-V650 på tur til å dø?.. (ps, for ca 2 år siden sleit stakkaren med 4x 15" på tot. 1700w i et 2ch. stereo oppsett..)

Jeg håper noen av dere kan svare meg på dette, for i så tilfelle må jeg løpe ned på den lokale sjappa og kjøpe meg ny forsterker før dem stenger i dag..

Vær så snill å hjelp meg om du kjenner til overnevnte symptomer.. :cry:

Mvh.

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hva mener du med vrenging. Hvis det er en liten summing eller buzzing du hører så prøv en annen inngang mellom dvd og forsterker. hjelper det. Så er det inngangen som har tatt natt, men skal visst ikke være vanskelig å fikse for ett verksted.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •