skal det være sånn?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    nå har eg kjøpt ein 12v trigger kabel, og no virker ingen ting.
    viss eg stenger Nad'en heilt av med bryteren bak på ( etter at alt er kobler i ), når eg slår den på lyser det i 12v trigger lyset, men når eg slår på pioneer'en stenger Nad'en seg, og den forblir av, eg får den ikkje på igjenn. Eg har prøvd å stenge Pioneer'en og slått den på igjenn, men ingen forskjell.

skal eg ta Nad'en med inn på hifi klubben og la dei sjå på den, eventuelt sende den inn på service??

så eg veit ikkje kva eg skal gjere.
    Vil det si at hvis du plugger ut 12 trigger kabelen av nad forsterkeren igjen, er det fremdeles like dødt?

Går ut fra at du har sjekket at det ikke er dårlig kontakt i 230v tilsluttningen til forsterkeren etter de siste kobblingene?

Tror det lureste du kan gjøre er å få Hifi klubben til å teste den, og oppstår de samme problemene hos dem, og du har kjøpt den nyrlig av Hifiklubben er vel dette bare en garantisak som de må ordne opp i.

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Vil det si at hvis du plugger ut 12 trigger kabelen av nad forsterkeren igjen, er det fremdeles like dødt?

Går ut fra at du har sjekket at det ikke er dårlig kontakt i 230v tilsluttningen til forsterkeren etter de siste kobblingene?

Tror det lureste du kan gjøre er å få Hifi klubben til å teste den, og oppstår de samme problemene hos dem, og du har kjøpt den nyrlig av Hifiklubben er vel dette bare en garantisak som de må ordne opp i.
    det blir liv i den når eg drar ut kabelen i gjenn ( og stiller den til bake igjenn, med spakene bak på )

eg får ta den med inn på hifi klubben ein dag.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    no har den vert på reperasjon, og det virker fortsatt ikkje.

begynner å bli ganske lei nå...

viss noen i bergens område har "veldig " lyst å komme på besøk, ( å prøve og fikse det ) så er de hjertelig velkommen..

trenger hjelp her...

eg ringte inn til dei på mandag, da sa dei at triggeren var ødelagt, og når eg skulle hente den, fikk eg bare ein rekning på 300kr, også sa dei at den var i orden...

trenger virkelig hjelp her!!!!!!!!!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av longbow

eg ringte inn til dei på mandag, da sa dei at triggeren var ødelagt, og når eg skulle hente den, fikk eg bare ein rekning på 300kr, også sa dei at den var i orden...

trenger virkelig hjelp her!!!!!!!!!
    Har de virkelig lov til å ta seg betalt for noe som egentlig skal være dekt av garantien??
    Tror ikke det du!!
    Ta med deg forsterkeren, kvittering på forsterker + regninga for reparasjonen til HFK og få refundert de 300, og krev en ny forsterker.. Hvis ikke tru dem med forbrukerombudet:-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker den ikke i det hele tatt, eller virker den om du lar være å koble til 12V triggeren?

Om den er helt død ville jeg tatt den med til butikken og fått dem til å koble den opp, slik at du får bevist for dem at det er noe galt med forsterkeren.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Virker den ikke i det hele tatt, eller virker den om du lar være å koble til 12V triggeren?

Om den er helt død ville jeg tatt den med til butikken og fått dem til å koble den opp, slik at du får bevist for dem at det er noe galt med forsterkeren.
    ikkje når eg bruker triggeren.

men viss eg slår den fort av og på. bakpå nad'en ( så fort at den ikkje får tid til å stenge seg, ( at det fortsatt er lys i den )) og slår den på igjenn, da blir det lys i reigger lyset, og den slår seg på, men da kan den gjerne stenge seg etter noen sekunder. men viss den ikkje stenger seg, så står den på til eg stenger pionneren, men da får eg den ikkje på igjenn. da må eg repetere dette en gang til....

eg trur de tok deg betalt for at dei hadde feilsøkt, og at det ikkje var noe galet med den ( påstår de ), men eg veit ikkje.....har de egentlig lov å ta seg betalt for sånne ting???

men viss noen i berges området har mulighet, og er veldig hjelpsom, så er de hjertelig velkommen...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote=longbow]ikkje når eg bruker triggeren.

eg trur de tok deg betalt for at dei hadde feilsøkt, og at det ikkje var noe galet med den ( påstår de ), men eg veit ikkje.....har de egentlig lov å ta seg betalt for sånne ting???

quote]

Ja det er ganske vanlig at man tar seg betalt for feilsøk på ting, også det som det er garanti eller rekalasjonsrett på, men de plikter å gi beskjed om det på forhånd. Sikkert en del som kommer med ting de ikke tror virker og så har de ikke satt seg skikkelig inn i hvordan det skal virke - ikke det at jeg tror det samme gjelder deg :-D .

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •