Problemer med NAD 753 v2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med NAD 753 v2

Jeg flyttet om på anlegget min forleden dag, og etter jeg koblet opp det igjen, så "smeller" det i subben når jeg slår på forsterkeren og når jeg skifter "source". Det smeller også i det jeg slår av forsterkeren. Jeg har prøvd begge sub utgangene.

Noen som vet hva som kan være problemet? Vet ikke helt hvor gammel den er så jeg vet ikke om det er garanti lenger.

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av AVMan
    Jeg flyttet om på anlegget min forleden dag, og etter jeg koblet opp det igjen, så "smeller" det i subben når jeg slår på forsterkeren og når jeg skifter "source". Det smeller også i det jeg slår av forsterkeren. Jeg har prøvd begge sub utgangene.

Noen som vet hva som kan være problemet? Vet ikke helt hvor gammel den er så jeg vet ikke om det er garanti lenger.
    Kanskje det er gjordingsfeil på kursen du har byttet til, eller du har kommet borti bryteren bak på Sub`en der du kan velge ON/ AUTO/ OFF ...sansynelighvis står den på auto og skrur seg av og på ettersom den får signal eller er uten signal en periode... anyone else? ...

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde det samme problemet på min nad 753, etter som jeg forstod så sitter det veldig følsomme transistor/er på sub utgangen og disse er veldig følsomme. jeg kobla til den nye subben min med strøm på forsterkeren og da oppsto det problemet du beskriver her. Vet ikke om garantien dekker det men forsikringa gjennom hifi klubben reparerte dette kostnadsfritt for meg og jeg fikk den igjen etter ca 10 dgr:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •