Hvordan få 2:1 lyd på Sony forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan få 2:1 lyd på Sony forsterker?

Heisann

Fikk suben i hus i går, og har fått testet den med film og det funker knall, men finner ikke ut hvordan jeg velger at jeg skal spille 2kanals lyd med suben?

Finner ingen menyer som lar meg velge det, den er på så fort jeg har flerkanals lyd men ikke med 2kanals lyd...

Forsterkeren er en Sony STR-DB2000

Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ITW
    Heisann

Fikk suben i hus i går, og har fått testet den med film og det funker knall, men finner ikke ut hvordan jeg velger at jeg skal spille 2kanals lyd med suben?

Finner ingen menyer som lar meg velge det, den er på så fort jeg har flerkanals lyd men ikke med 2kanals lyd...

Forsterkeren er en Sony STR-DB2000
    Hallo.Regner med at høyttalerne dine er stilt inn på "Large" i menyen.Hvis du setter dem til "small" så skal det nok funke.Også må du nok trykke på "afd" knappen istedenfor stereo for å få bassen til å fungere.Det må jeg gjøre på min(str da7100).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei alle høytalerne står som smal..
    AFD hmm må se om jeg finner den ja..

Newcomer Rottweiler sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God aften! Har en Sony STR-DB780 selv, og har front stillt til large og center + surround til small. For å høre 2.1 trykkker jeg på "Auto Dec" knappen. Trykker jeg "2ch" knappen blir ikke subben med. Så du kan jo prøve det hvis du har den knappen.
    http://avforum.no/myhometheater/Rottweiler
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer
    Universal fjernkontroll: Logitech Harmony 885

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •