Har en gammel JVC RX6000RB som skal byttes ut.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har en gammel JVC RX6000RB som skal byttes ut.

Heisann,

kjøpte for en del år siden et hjemmekinoanlegg bestående av en høyttalerpakke fra Radionette, samt forsterker og receiver fra JVC. Har igrunn funket helt greit til mitt bruk. Har også en Wharfedale subwoofer (uvisst hvilken modell).

Saken er at etter jeg flyttet så virker ikke suben som den skal sammen med forsterkeren, kommer bare en høy durelyd ved tilkobling. Har hatt de på service, og de påsto at alt fungerte greit, men når jeg koblet de sammen her hjemme igjen så var durelyden tilbake igjen (ble forsterket når jeg koblet til den digitale DVD-kabelen)

Nå er jeg lei av dette og tenkte jeg bare skulle kjøpe en ny, rimelig forsterker. Og der tenkte jeg dere hadde noen tips å komme med. Som dere sikkert skjønner så har jeg ikke noen videre peiling på dette, og dermed ikke noen spesielle krav heller.

(og jeg roter sikkert med begrepet receiver/forsterker, så hadde satt pris på om noen fortalte meg forskjellen)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vil komme med noen forslag?

Kjøpte forresten et par Dynavoice F6 (sorte) på netthandelen idag også, så tanken er at disse skal være fronter, mens de nåværende Radionette flyttes bak. Det vil vel funke greit eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten respons her, så jeg spør om denne kan være grei nok?

http://www.xtz.no/product/6965/6968/...tan_Farve.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •