angående effektforsterkere! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg liker det jo litt da jeg har dvd`en og et par cd`er hehe...

Hvilke dvd`er har bra lyd da?? jeg hører på Metallica, mark knopfler og billy idol!! så med andre ord er jeg ganske musikalsk alt etende men det er først i det siste ( etter at det ble anlegg her ) at jeg har åpnet ørene og "oppdaget" all den fantastiske musikken som finnes...

Pr dags dato har jeg hele 7 musikk dvd`er

Billy Idol - storyteller
    Eagles - when hell f
    U2 - go home
    AC/DC - Famaly jewels
    og et par klassikere fra black sabbat og pink floyd ( uten lyd
    har også alt det metallca har gitt ut ( 5 stk eller noe )

Tar i mot forslag med takk, det eneste kravet er at det er en glimrende innspilling......

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Jeg liker det jo litt da jeg har dvd`en og et par cd`er hehe...

Hvilke dvd`er har bra lyd da?? jeg hører på Metallica, mark knopfler og billy idol!! så med andre ord er jeg ganske musikalsk alt etende men det er først i det siste ( etter at det ble anlegg her ) at jeg har åpnet ørene og "oppdaget" all den fantastiske musikken som finnes...

Pr dags dato har jeg hele 7 musikk dvd`er

Billy Idol - storyteller
    Eagles - when hell f
    U2 - go home
    AC/DC - Famaly jewels
    og et par klassikere fra black sabbat og pink floyd ( uten lyd
    har også alt det metallca har gitt ut ( 5 stk eller noe )

Tar i mot forslag med takk, det eneste kravet er at det er en glimrende innspilling......
    Følgende har svært høy klasse både når det gjelder lyd og bilde:

Shania Twain, Live in Chicago
    Scorpions, Acoustica
    Scorpions, Moment of Glory i samspill med Berliner Filharmonica, Heftig,heftig.
    Jean Michel Jarre, Live in China
    Bruce Springsteen, Live in New York City
    Robbie Williams, Live at Knebworth

Kjøp i vei

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel ta en tur innom platebutikken i morra da skjønner jeg i morgen kommer mest sannsynligvis den nye effektforsterkeren også... dette skal bli en fin helg tror jeg....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg satt opp den nye emblaen Resultat : Bedre en forventet, lyden ble akkurat slik jeg håpet at den skulle bli!! Nå kan jeg dra på lyden og stemmene blir ikke " pipete " " spinkel" eller slik som de ble før!!!

Det som jeg finner litt merkelig er at jeg nå kan spille ved et lavere volum enn før, men det føles ut som om det er høyere enn før??!?!? noen som skjønner?? uansett så er jeg mye mere fornøyd med vokal prestasjonene enn før

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg satt opp den nye emblaen Resultat : Bedre en forventet, lyden ble akkurat slik jeg håpet at den skulle bli!! Nå kan jeg dra på lyden og stemmene blir ikke " pipete " " spinkel" eller slik som de ble før!!!

Det som jeg finner litt merkelig er at jeg nå kan spille ved et lavere volum enn før, men det føles ut som om det er høyere enn før??!?!? noen som skjønner?? uansett så er jeg mye mere fornøyd med vokal prestasjonene enn før
    Er godt og høre at du ble fornøyd! Ingen ting er bedre! For nå kan jeg sove godt, nå som både jeg og deg føler vi har gjort en god handel;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste problemet jeg har nå er plassen emblaen tar ikke så stor plass. Men det begynner å bli noen av de nå..

Men tankene begynnner jo nå surre i rundt.. HVA om jeg kjøper STØRRE blokker vil det da bli enda bedre?? eller hva om .................
    Hvor skal dette ende jeg var i himmelen gjennom hele U2 og Eagles, etter det så kom oppgraderingstrangen tilbake jaja...

Men denne "nye" emblaen er den en slik smart sak som slår seg av selv?? fant ikke noe on/off på den men det skjer ting inni den når den står uten signal en stund

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste problemet jeg har nå er plassen emblaen tar ikke så stor plass. Men det begynner å bli noen av de nå..

Men tankene begynnner jo nå surre i rundt.. HVA om jeg kjøper STØRRE blokker vil det da bli enda bedre?? eller hva om .................
    Hvor skal dette ende jeg var i himmelen gjennom hele U2 og Eagles, etter det så kom oppgraderingstrangen tilbake jaja...

Men denne "nye" emblaen er den en slik smart sak som slår seg av selv?? fant ikke noe on/off på den men det skjer ting inni den når den står uten signal en stund
    Den slår seg av etter 10-15min tror jeg, så lenge den ikke får noen signaler da. Du kan se det på lyset. Det vil flytte seg enten opp eller ned, husker ikke helt. Du vil fort merke dette etter du har brukt den et par ganger;-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •