Hjelp - Nad link.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp - Nad link.

Jeg har en Nad T753 reciver og en Nad S500 cd-spiller.

S500 kan gå i standby, men kun via Nad Link. På fjernkontrollen er det ingen standbyknapp, heller ikke på selve enheten.

På reciveren er Nad Linken et mini-jack hull, og på cd spilleren en vanlig RCA plugg. Så jeg koblet til en overgang og har målt 12v DC på RCA pluggen som jeg har satt i CD spilleren.

Men, det fungerer ikke. Skrur jeg av cd-spilleren (fjernkontrollen til NAD har kodene inne fra frabrikken), så skrur reciveren seg av, og cd spilleren bare står der. Uansett hva jeg stiller på inne i reciveren (menyen) så skjer det ingenting med cd spilleren.

Hva gjør jeg galt? Har lest begge bruksanvisningene, men der står det veldig lite.

mvh Henning Sagen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet noe om NAD Link her?

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av memoII
    jakv!!!!
    Jeg forventer at du holder deg til SAK, og ikke person. Slik nedlatende holdning bør unngås i de fleste tilfeller, slik NAD bør unngås i de fleste hjem. Det finnes FLUST av vesentlig bedre produkter enn NAD i adekvat prisklasse; Rotel, Denon, H/K, Sony, 'nye' kinesiske merker...... you name it...
    Rafinement og presisjon... NAD? -Er som en rusten Ford Taunus med 3 sommerhjul og ett piggdegg.
    En ting NAD er veldig dårlige på det er å drive store basselementer. De mangler kontroll på alt som heter bass.
    Men ellers var jeg godt fornøyd med C370. 218 var bare søppel...

Dette var ot og beklager det. Måtte bare skrive noe til memoII

memoII
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    En ting NAD er veldig dårlige på det er å drive store basselementer. De mangler kontroll på alt som heter bass.
    Men ellers var jeg godt fornøyd med C370. 218 var bare søppel...

Dette var ot og beklager det. Måtte bare skrive noe til memoII

Jeg har fått munnkurv her inne på forumet, men jeg har vel lov til å samstemme så lenge uttalelsen kommer fra andre. 218? *brrrr*

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •