Jeg har en Harman/Kardon 330 forsterker, og har hatt følgende koblinger:

HK DVD22 med komponent-kabel (monsterkabel) til min Hitachi TX10, og ved å la den gule gå inn til monitor-inn i forsterkeren.

XBOX360 med standard komponent-kabel inn i forsterkeren til f.eks. kilde VIDEO1.

*

Jeg har nå anskaffet med ny prosjektor (Infocus IN72), som har flere tilkoblingsmuligheter (bl.a DVI, HDMi og komponent). Leverandøren mente det ble best resultat med å bruke komponent-kabler. Jeg kjøpte selvsagt ny kabel til min XBOX360, som muliggjør HD-signaler. Det er ingen problemer å kjøre denne kabelen direkte til prosjektoren som støtter HD-oppløsningen (bildet blir helt fortreffelig i forhold til tidligere). Jeg må ut komponent-kablene som går fra dvd-spiller/forsterker hver gang jeg ønsker å spille xbox360.

Det skal likevel være mulig å gå koble min xbox360 inn i forsterkeren på komponent-inngangen. Det er tre stk. komponent-innganger på denne forsterkeren (Video2, DVD og Monitor). Uansett hvor jeg kobler til, får jeg ikke bilde fra xboxen når den går med komponent via forsterkeren. Er det en spesiell innstilling/aktivisering som gjør at jeg får dette til.

-Toffator