Brokoble effektforsterkeren på NAD 304

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brokoble effektforsterkeren på NAD 304

Hei!

Har en NAD 304 integrert forsterker hvor jeg kunne tenke meg å brokoble effektforsterkerdelen, men lurte på om dette går an.

Produktbladet til forsterkeren.
    http://207.228.230.231/info/NAD_304.pdf

Her er det også bilde av forsterkeren bakpå.

Det jeg ønsker er å bruke forsterkeren til å drive en rumperister og fikk tipset om å brokoble forsterkeren.

Jeg ser at på baksiden av forsterkeren ved høyttalerterminalene er det 2 små "lyn" på hver side. Jeg har egentlig aldri lagt merke til disse før, men lurte litt på hvorfor de var der. Noen som vet?

Erik

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan som regel ikke brokoble effektforsterker-delen av en integrert forsterker, tror NAD har det på noen nyere modeller, men det er svært uvanlig.
    Etter hva jeg skjønte av linken din så kan den ikke brokobles, men jeg tror det manglet noe i min acrobat reader for jeg så ikke noe bilde av baksiden ;-)

De små lynene indikerer nok bare at her er det mulig å få seg en karamell om du er uforsiktig :twisted:

A

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilde av forsterkeren bakpå

Hei og takk for svar!

Stemmer det, jeg som var litt rask i svingene, er ikke noe bilde bakpå i den pdf'en.

Jeg har egentlig løst problemet, funket fint med rumperister på hver kanal. Så nå er spm egentlig bare av mer want-to-know karakter.

Du har sikkert rett i det du skriver. Sender likevel over et bilde av forsterkerens bakside ved høyttalerterminalene.

Vedlegg 12250

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke ut som denne kan brokobles nei. Min gamle NAD forsterker med 2x50W kunne brokobles ,men jeg husker desverre ikke nummeret på denne. Den ene kanalen døde etterhvert slik at jeg ga den vekk til noen som kunne fikse den. Var ikke verdt noe særlig uansett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •