bør eg kjøpe Pioneer vsx-ax4si, eller vente??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bør eg kjøpe Pioneer vsx-ax4si, eller vente??

eg skulle egentlig kjøpe meg Denon AVR-2807,men så fant eg pioneer VSX-AX4si, som støtter DD+ og DTS-HD mm.
    men etter litt meir lesing så fant eg ut at den har HDMI 1,1, og at det bør være HDMI 1,3 pga at den har HD formatene.
    Men det eg egentlig spør om er om den er god nok for fremtiden? er den frmtids rettet nok? for den mangler jo TRUE HD ( og to eg ikkje husker kva heiter ), men er HDMI 1,3 et must. grunnen til at eg spør er at eg har tenk å ha den i mangen år, og da må den være god nok.

Er det bare og kjøpe den, og den vil være god nok, eller bør eg vente til det kommer noen som er bedre??

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo opp til deg å bestemme. Hva som er fremtids sikkert for deg vet jo ikke vi. Det kommer nye recivere som de moddelene du nevner hvert år. Så den nye moddelene som kommer om noen måneder vil jo være utdatert neste år. Antaglivis. Klarer du å vente på den nye moddelen så gjør du det. Om ikke kjøper du den som er i butikken nå. Det er jo fortsatt en knall bra reciver.

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Det er jo opp til deg å bestemme. Hva som er fremtids sikkert for deg vet jo ikke vi. Det kommer nye recivere som de moddelene du nevner hvert år. Så den nye moddelene som kommer om noen måneder vil jo være utdatert neste år. Antaglivis. Klarer du å vente på den nye moddelen så gjør du det. Om ikke kjøper du den som er i butikken nå. Det er jo fortsatt en knall bra reciver.

viss det er sånn at eg vil vinne masse på å vente, så gjør eg det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •