Denon AVR 4306

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Leffe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR 4306

Vurderer sterkt å bytte ut mitt oppsett bestående av Denon 3805 og DVDO videoprosessor, og gå for 4306'en til Denon som " har alt " . Vil da også få litt mer krefter til høyttalerne mine ( B&W DM604 S3) Er det noen som har noen personlige erfaringer, positive eller negative å dele? Er interessert i å høre litt om erfaringer både når det gjelder lyden i receiveren, og bildet denne receiver oppskalerer og videreformidler.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leffe
    Vurderer sterkt å bytte ut mitt oppsett bestående av Denon 3805 og DVDO videoprosessor, og gå for 4306'en til Denon som " har alt " . Vil da også få litt mer krefter til høyttalerne mine ( B&W DM604 S3) Er det noen som har noen personlige erfaringer, positive eller negative å dele? Er interessert i å høre litt om erfaringer både når det gjelder lyden i receiveren, og bildet denne receiver oppskalerer og videreformidler.
    Lydmessig, er det utrolig mye mer opplevelser i vente.

Bildemessig, er det sikkert noen andre som har erfaring med.

Siden jeg har montert DVD-spilleren på en hylle under projektoren, så vil jeg nok for all framtid koble bildesignalet direkte fra DVD-spiller til projektor.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lest en del om denne forsterkeren, da den var første valget når jeg skal oppgraddere straks (valget falt i stedet på Pioneers nye AX4ASi).

Men som jeg har skjønt av anmeldelser osv, så er lydsiden så å si helt lik som 3806, men at den har 10 w mer pr kanal.

Men forskjellen på 3806 og 4306 er i bunn og grunn video delen, da 4306 er mye mer omfattende der, så det er vel der du vil merke størst forskjell, men siden du har DVDO så er det ikke sikkert du merker så mye uansett. Men du slipper unna med en boks mindre i hvertfall.

Hvis jeg var deg så ville jeg kanskje ha ventet litt til, så du får med deg de nye HD formatene på lydsiden også, siden du har såpass bra utstyr uansett i dag

Newcomer Leffe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ok

Takker for svar. Jeg tror nok også at det er en god del forskjell på bildesiden, og siden Flagerborg også nevner at det vil bli bedre på lydsiden, er jeg nok snart på utskifting. Som det nevnes slipper jeg unna en boks (og en del kabelrot) og ser helt klart fordelen med å route alt gjennom receiveren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •