lyd 3806

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: lyd 3806

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lyd 3806

Har kjøpt en Denon 3806 som jeg ikke får til å virke som den skal. Bruker den til 5.1 og stereo. Usikker på om jeg har koblet alt rett eller om noe er feil med reciver. Når jeg kjører film fra DVD går alt veldig bra.
    Problemet er ingen lyd til høytalere fra TV-sendinger og ingen lyd fra radio.

Bruker en DVD spiller fra Pioneer (6 år med få utganger) og Panasonic PV60 inntill. Har koblet DVD spiller med optisk til reciver og scart til plasma. Mellom reciver og plasma har jeg HDMI og phonokabler.
    Mener innstillinger i menyen er gjort riktig.

Har snakket med HFK om problemene men de vet ikke helt hva som må gjøres. Tenkte å prøve å få hjelp her før jeg tar med utstyret til HFK (bor et stykke unna nærmeste butikk).
    Noen som har god greie på 3806 og kan være til hjelp.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min Sony VA555ES så kan jeg velge hvilken innganger som de forskjellige signalene er. Der hender det at inngangene noen ganger er låst til digitalt eller analogt.

Kanskje din prøver å bruke digitalt, mens du skal ha analog inngang.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du de analoge kablene (phono) fra utgangen på TV'en til inngang på reciever merket TV? (kan selvfølgelig bruke en annen også, men at det står TV er vel greit..) Da skal det være bare å trykke på TV på fjernkontrollen... (har 3803 selv og det fungerer uten problemer). RCA/phono inngangene kan ikke settes til digital så det skal fungere.

At det ikke kommer lyd fra radio er hakket verre... da kan det jo tyde på en feil et sted.:?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lydhund: Har samme problemet som deg. Fikk du ordnet dette, og eventuelt hvordan?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •