Bildebehandling i 2106

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bildebehandling i 2106

Ser det er flere som bruker recieveren sin som mellomledd fra kilde til visning.

Jeg kjører nå komponent fra dvd'n min til tv'n, er det mulig å koble komp.kabelen på 2106'n? orker ikke begynne å flytte den før jeg må da den står skikkelig kronglete til? I såfall hva vil en slik kobling gjøre? bedre bilde, mer pixler? Er det verdt det? Har en oem 100,- og en litt mer påkostet. hvilken først og sist?

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette vil fungere helt fint du trenger bare en komponent kabel som går fra dvd spilleren til recieveren (og fra reviever til tv). Jeg gjør det samme med min 2105. Men om det er vits i er noe annet. Jeg regner med at du ikke får osd igjennom komponent kabelen? det fungerer ihvertfall ikke på 2105. jeg regner med at du kjører lyd fra dvden til recieveren så da må du gjøre noen instillinger med tanke på at lyd fra dvden skal spilles med bilde fra dvden (hvis du skjønner). bare pm meg hvis du ikke finner ut hvordan det skal settes opp. det brukte jeg lang tid på.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, tok en oppkobling for en liten stund siden, med billigkabel til dvd og dyr kabel fra dvd pga minst omkobling. Det kjørte fortsatt på 576p, og syns egentlig bildet var dårligere enn når jeg kjører den beste kablen alene.

Er det noen innstillinger som må gjøres for å forbedre dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •