Lyngdorf audio TDA2200AD m/room perfekt - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde selv Oberon på BW 703, det ble tamt nedover, og spinkelt oppover... Finn deg et EC effekttrinn istede . Eventuelt PArasound.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biffig
    Man kan vell få den lydsignaturen man vil. Det er flere program man kan velge for å tilpasse lyden slik man liker den.

Varm, kald, snill, hard, myk - Det er opp til deg!
    det var dette svaret jeg håpte på å få, men tenkte at det var vel for godt til å være sant. Får håpe at det ikke er Midgard blokkene som lager trøbbel her og at det er forforsterker/rom da!

Er det forresten mulig å gå for RP-1 og bruke denne som en for-forsterker eller må man ha denne i mellom for-forsterker og effekt-forsterker? Lyngdorf TDAI 2200 med room perfect modulen er ikke akkurat gratis så om noen kan foreslå alternativer til den hadde vært fint (om det i det hele tatt finst noen konkurrenter).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hadde selv Oberon på BW 703, det ble tamt nedover, og spinkelt oppover... Finn deg et EC effekttrinn istede . Eventuelt PArasound.
    Slik jeg har forstått det så er Oberon blokkene veldig "transparente" og tilfører lite til lyden så da burde det vel holde å skifte signatur ved å skifte pre? Det er da denne lyngdorfen frister fælt siden man kan, i følge ryktet, få tilpasset lyden til det man selv liker.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vel kommet til at det blir bytte av forsterkere. Midgardene er solgt og EC'n er annonsert. Spørsmålet er da om jeg skal gå for en TDAI 2200 med RP eller om det har kommet noe nytt og revolusjonerende i mellomtiden? Denne begynner jo å bli noen år gammel nå..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •