Effektforsterker til Dali suite 2.8 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ble lite respons på det forrige spørsmålet, men ser at det er mange som ikke er noe særlig for PA forsterkere til hjemmebruk..? Men denne Vincent som ligger på avtorget da... er det en grei pris han forlanger?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/10006

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tlysaa
    ble lite respons på det forrige spørsmålet, men ser at det er mange som ikke er noe særlig for PA forsterkere til hjemmebruk..? Men denne Vincent som ligger på avtorget da... er det en grei pris han forlanger?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/10006
    tipper prisen er ganske kurrant. tror også denne hadde vert mega til suite... ville hatt den selv (...har for lite rom, så ikke ver redd budrunde med meg...:-D )

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aaah ser du har hele Suite serien:lol: fornøyd? har nå kommet en utgiftspost til som jeg IKKE tenkte på da jeg kjøpte høytalerne, å det er at centern ikke passer under tv`en8-)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD 272 er faktisk ikke så dårlig som folk skal ha det til. Men enten liker man det eller ei. Vincenten som trådstarter nevner er det også veldig mange som er fornøyde med. Men han må nesten selv sjekke ut hva som passer han best.

Icepower blir nevnt her, jeg må si det ikke passer alle iallefall. Låter i mine ører litt for slankt . Men du verden for en dynamikk i bassen.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tlysaa
    aaah ser du har hele Suite serien:lol: fornøyd? har nå kommet en utgiftspost til som jeg IKKE tenkte på da jeg kjøpte høytalerne, å det er at centern ikke passer under tv`en8-)
    hehe, jeg er kjempefornøyd senteren er rimelig svær ja... hehe. men den trøkker også meget bra

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Børster støvet av en gammel tråd her Vil bare si at jeg endte opp med å kjøpe NAD C272 her på bruktmarkedet, og gjett om det ble forskjell i lyden hehe Så får Oberon være Oberon til jeg får bedre råd, gidder ikke dra å teste dem vist det viser seg at de skulle funke mye bedre! for nå må jeg spare til ny tv-benk så jeg kan begynne å spare til Suite sin center hehe
    I tillegg er jeg begynt å gruble på om jeg skal kjøpe effektforsterker til min fremtidige center, eller om jeg burde oppgradere reciveren:?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •