nå er jeg grinete.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nå er jeg grinete.

har akkuratt rigga meg inn i nytt rom, fått opp annlegget og holder på å rigge alt til. så satt jeg meg ned for å ta en film nå som i hvertfall utstyret er kommet på plass, og så hører jeg skrekken: det kommer en ekkel pipelyd i bakhøytalerne!
    men så bytta jeg film til en med dts istede for dolby digit, og da er alt helt fint igjen. hva er galt? er det noe galt med dd'en på recieveren min? hvis noen kan hjelpe meg så er jeg evig taknemmelig. har prøvd andre dvd'spillere og andre filmer med dolby digital, men lyden er der fortsatt.

Newcomer QPVision sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur nok det er pre`en din ja, siden det andre er vel utelukket(Dvd spiller eller Kabel):???: Kjenner meg igjen i denne situasjonen, når man enderlig er ferdig med å koble, så er det noe som ikke stemmer:-x

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, ble skikkelig skuffa og grinete der jeg satt. var klar for en skikkelig opplevelse, og så skjer dette!! skikkelig dritt.
    Men ennå værre, mulig jeg innbiller meg det, men hørtes ut som lyden var der nå når jeg kjørte dts også=/ men jeg må få sjekka det litt grundigere først trur jeg. men kom gjerne med noen gode råd hvis noen har anngående slike problemer. nytter jo ikke å se film under slike forhold=/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •