Problem med Denon 1706!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Thor89 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Problem med Denon 1706!!

Fikk forsterkeren i går og koblet opp med noen jamo stativ høytalere som eg hadde liggendes, får å prøve den. Alt fungerte helt fint. MEN i dag når eg skulle spille litt musikk på den, så plutselig slo den seg av! og nå står bare "på" knappen og blinker! i bruksanvisningen står det at vis dette skjer så har forsterkeren gått seg for varm og at eg må vente til den har kjølt seg ned før eg slår den på igjen. Eller at høytalerterminalene er kortsluttet og at eg må koble til høytalerene skikkelig og slå på igjen. MEN uansett ka eg gjer so står den og blinker!! UANSETT! Eg har til og med koblet ut alt på forsterkeren men blinker vikevel...! Og når eg slår den på så slår den seg bare seg av igjen med ein gang og forsetter å blinke! :-(
    HJELP!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde denon 2106 å hadde dette problemet 3 ganger! Fikk ny vær gang jeg leverte den inn. Til slutt ga de meg heller en nad T753 som jeg ikke har hatt problemer med i det hele tatt

Du må nok levere den inn på verksted...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er forsterkerene så dårlige alstå!!? Den har jo bare stått på eit par timer!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thor89
    Er forsterkerene så dårlige alstå!!? Den har jo bare stått på eit par timer!!!
    Det er jo en god forsterker ( om man ser på hva prisen er ), men flere moddeler har en liten feil. Kan jo være noe annet som har skjedd med din en det som skjedde med mine. Men etter slik du forklarer går jeg ut ifra det er samme greiene. Hadde det ikke vert for denne lille feilen hadde jeg antagelivis ikke gått over til nad. Men var ganske lei av at dette skjedde. Så da ble det heller nad. Til prisen funker jo denne veldig bra, hadde det bare ikke vert for den lille feilen! Da det skjedde den tredje gangen sa de at denon skulle ta inn alle moddelenen i butikkene å få vekk denne feilen. Det ble jeg fortalt for 5-6 måneder siden. Men de har vel ikke gjort det. Er surt når sånnt skjer. Men du må nok levere den inn...

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min 3805 gikk i protecte en gang. Da jeg hadde kjøpt noen nye Høytalerkabler det var noe galt med dem ikke spør meg hva. Prøv å kåble fra alt så skru av og på mens du kobler til en og en ting.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd det og! Fikk nye høytalere i dag (qln 603) så eg er passe iritert nå som eg sansynligvis må sende den inn til rep... og det vil helt sikkert ta 2-3 veker med min flaks!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •