Sony str db 780 lydoppsett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony str db 780 lydoppsett?

Min yngste datter har denne receveren. Noen som vet hvordan man setter opp lyd på denne? Hun bor ikke her og det er litt vanskelig å ta oppsett via telefonene når jeg ikke kjenner den i det hele tatt... Den har vel DD/DTS og DPL II så videt jeg husker når jeg kjøpte den til henne. Så har hun kjøpt seg en Pioneer 565 dvd spiller nå + LCD tv, så da må hun jo ha ordentlig lyd også... (Kjekt når 18 år gamle jenter har sånne interreser!)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hei.

Det mangler noe vesentlig informasjon om anlegget forøvrig. Du må oppgi antall høyttalere tilkoblet (og gjerne størrelsen på disse, også), samt si litt om plassering av disse og avstand til lytteposisjonen.

Siden du er opptatt av at "da må hun jo ha ordentlig lyd også..." går jeg ut i fra at du ikke mener at slik lyd skal komme fra TV-høyttalerne.

Her trengs altså mer info om oppsettet før noen kan hjelpe.

Mvh 777

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 777
    Hei.

Det mangler noe vesentlig informasjon om anlegget forøvrig. Du må oppgi antall høyttalere tilkoblet (og gjerne størrelsen på disse, også), samt si litt om plassering av disse og avstand til lytteposisjonen.

Siden du er opptatt av at "da må hun jo ha ordentlig lyd også..." går jeg ut i fra at du ikke mener at slik lyd skal komme fra TV-høyttalerne.

Her trengs altså mer info om oppsettet før noen kan hjelpe.

Mvh 777
    tenkte egentlig mest på om det er OSD for oppsett eller om det er en tast på fjernkontrollen for å velge DD/DTS/DPL II etc... Hun har 5.1 høyttalere...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •