Midgard Audio Oberon 6.1 testet med Dali Euphonia?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Midgard Audio Oberon 6.1 testet med Dali Euphonia?

Har ikke unngått å legge merke til denne meget interessante monoforsterken. Med de fantastiske anmeldelsene den har fått har min fantasi begynt å surre...

Jeg har Euphonia serien drevet av den største Denon surround forsterkeren (se signatur). Min drøm har alltid vært å kjøre et surroundsystem kun drevet av monoblokker. Men det har liksom aldrig vært økonomisk forsvarlig i den grad jeg med rak rygg kan snakke om slikt lenger...

Men jeg klarer ikke å riste av nyssgjerrigheten jeg har etter å vite hvordan 6.1 blokkene til Midgard låter med spesielt Euphonia MS5 og resten av settet. Er det noen som har testet med Euphonia? 5 slike monoblokker AJAJAJ!!!!!
    Måtte vel legge opp en egen kurs med en sinna ampere skulle jeg ha realisert det jeg fabler om her kanskje...

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Har ikke unngått å legge merke til denne meget interessante monoforsterken. Med de fantastiske anmeldelsene den har fått har min fantasi begynt å surre...

Jeg har Euphonia serien drevet av den største Denon surround forsterkeren (se signatur). Min drøm har alltid vært å kjøre et surroundsystem kun drevet av monoblokker. Men det har liksom aldrig vært økonomisk forsvarlig i den grad jeg med rak rygg kan snakke om slikt lenger...

Men jeg klarer ikke å riste av nyssgjerrigheten jeg har etter å vite hvordan 6.1 blokkene til Midgard låter med spesielt Euphonia MS5 og resten av settet. Er det noen som har testet med Euphonia? 5 slike monoblokker AJAJAJ!!!!!
    Måtte vel legge opp en egen kurs med en sinna ampere skulle jeg ha realisert det jeg fabler om her kanskje...
    Vet ikke om det er noen her på forumet som har testa MS5 med Oberon, er jo ikke så fryktelig mange som har disse fantastiske høyttalerne. Selv har jeg Helicon 400 som jeg kjører med Oberon 4.1 og det er en fantastisk match, har prøvd flere forsterkere på Helicon, men ingen har sålangt vært i nærheten av Oberon. Vil nok tro at 6.1 vil være en kjempematch til dine Euphonia :grin:

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv kjørt Helicon 400 med Oberon 4.1 og 6.1. Har også hørt 6.1 på Helicon 800. Det fungerte veldig bra i mine ører, en veldig godt match vil jeg si. Hvis du vurderer Oberon anbefaler jeg deg å få testet de hjemme selv (med advarsel om at du da sannsynligvis er solgt ).

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    (med advarsel om at du da sannsynligvis er solgt ).
    Det tror jeg også

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Akkurat dette trenger du faktisk ikke bekymre deg for! Har aldri røket en eneste sikring. Men hadde det vært snakk om en diger Rotel, da spørs det :wink:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan være en stor fordel med litt kabeltverrsnitt. Jeg spiller glatt lyskursen i senk her i hvertfall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •