Acram avr300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Acram avr300

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Acram avr300

Har noen erfaringer med Acram avr300,har solgt Marantzen nå,å snuser litt på Acram..

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er godt fornøyd med min. Har styrken på musikk hvor den spiller langt bedre enn de Yamaha/Pioneer/HK reciverene jeg har hatt. Lyden er ikke i Primare spa21 klasse, men de tekniske egenskapene langt bedre (utganger/innganger og konvertering av signal). I Surround merken en at den har mye kraft, men lydmessig utmerker den seg ikke spesielt.
    Drømmen er Primare med bedre video del, men i mellomtiden gjør Arcam en god jobb.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg anbefale den nye AVR350, som har det nye prosessorkortet som sitter i AVP700. Er strålende fornøyd med kinolyden (og stereo) for å si det sånn...;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av senor dingdong
    Har noen erfaringer med Acram avr300,har solgt Marantzen nå,å snuser litt på Acram..
    Jeg har denne og er kjempefornøyd. Spiller meget bra både på stereo og surround. Greie finesser som brokoblig av fronthøyt. (hvis du bare bruker 5 kanaler), stereosignal hvor du kan koble ut surroundbiten, alle kontaktene du kan tenkte deg (men ikke hdmi). Min spiller sammen med arcam AV79 og pator lyric høyt. Så Batman Begins i går og blir stadig imponert over lydnivået og detaljene.
    Er sikker på at du uansett vil bli fornøyd. 350 er sikkert enda bedre alt. men koster mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •