Hva har skjedd med min H/K AVR 5000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hva har skjedd med min H/K AVR 5000

Hei, har en AVR 5000 som snart runder 5 år, er egentlig fornøyd med den. Men i det siste begynte den å brumme i høytalerne. Dro til Hificenteret i Porsgrun, konge hjelp. Han trodde det var en kondensator som hadde tørket inn og vi sendte den inn. Kom til bake etter kunn få dager. Flott det, men så skulle jeg koble den opp. og da manglet jeg alle lysene som foteller hvilken lyd det er og hvilken enhet den er koblet opp til, selve hoved skjermen er ok. Men en annen ting er at det ikke er noe lyd eller bilde i det hele tatt fra den.

Har noen noe tips hva jeg bør gjøre, ja jeg skal ringe H/K i morgen, men er det noe jeg har oversett?? Har prøvd å resette den også uten hell. :-|

Må si at jeg er litt skuffet over at H/K kom med digital forsterker uten HDMI, håper det kommer snart.

Den må jeg ha :grin: :grin:

Steinar F

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Svar på feilen

Fikk telefon fra Hifi centeret i dag og hentet min forsterker H/K avr 5000, Må bare like servicen der altså, så hyggelige og behjelplige der i porsgrunn. Nå funker den og feilen skulle vist være at hovedsikringen til strømmen skulle være gåen...men da burde vel ikkke noe strøm funket.... plus at H/K verkstedet sa at de hadde testet den får de sendte den tilbake sist gang.... Må si at jeg er litt skuffet over H/K nå, min forrige H/K ble ødelagt på en fest der jeg ikke var til stede, men har min bange anelser at det har vært noen som har koblet noe på mens strømmen har vært på. Men da var det ingenting å fikse på fikk jeg beskjed om, men fikk heller litt rabattt på min H/K avr 5000....greit nok. Men nå kommer jeg Ikke til å handle H/K igjen, fornøyd med lyd og bilde, men den er følsom og servicen har jo vært beklagelig nå. Har noen noe ideer om hva en bør kjøpe til ca 7-10 tusen, og i dag bør jeg vel ha med HDMI innganger og utganger samt at den kan konvertere signaler. Hørt Sony skal komme med noe nytt, Noen som har erfaring der.

Steinar f

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har avr 5000 selv som jeg er veldig fornøyd med.. men skal du bytte tror jeg ikke Denon AVR-2807 er så veldig dumt valg den har 2 HDMI innganger pluss div annet "snacks" og koster 8998kr. DENON AVR-2807

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •