Kjøpte AX-4 i går og har en del spm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Kjøpte AX-4 i går og har en del spm

Har prøvd å lese meg gjennom trådene til øyet ble stort og vått her, men finner ikke svar på et par ting...

Jeg endte opp med å måtte koble til en dvd-spiller for bil som skjerm for meny etc. Hvordan kan jeg få forsterkeren til å vise dette på ae700en min? Har hdmi fra forsterker til pj. Har ikke tv tilkoblet anlegget, og den lille skjermen må ut i bilen igjen etterhvert...

Har prøvd å koble til en ps2 via originalkabler til video/game1 bak på forsterkeren. Får bilde opp på den lille skjermen, men ikke på pj. Har vært gjennom bruksanvisningen uten hell, og tenkte derfor jeg skulle spørre guruene her inne Bildet her skal selvsagt også ut via hdmi (samme som dvd).

Ellers kanonfornøyd med kjøpet

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dytter på denne

Ingen som har ax4, og som får bilde ut på hdmi når signalkilden er en ps2? Er press her hjemme for å få buzz opp på storskjermen, så hvis noen vet hvordan jeg skal få til dette, så er jeg kjempetakknemlig for tips.

Skal fint leve med meny på bil-dvd hvis jeg bare får bildet fra ps2'n. Var jo derfor den ble kjøpt (semi-offisielt )

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    med fjernkontrollen på "amp" trykk på knappen oppe til venstre for enter. da skal det komme opp noen valg på displayet. du kan bla med piltastene og når det kommer opp digital video convert velger du "on". står vel greit forklart i bruksanvisningen også.

av-parameter står det på knappen. alle valg er omtalt på side 63 i manualen
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... On står som defaultverdi, og jeg har vært inne og sjekket dette noen ganger. Fortsatt kommer det ikke noe bilde ved tilkobling av ps2. Dvd fungerer kanonbra (hdmi1) og ut via hdmi. Lyser også videoConvert på displayet, så det ser ikke ut til at det er denne innstillingen dessverre...

Dvs at menyer (for oppsett, kalibrering og alt annet), samt bilde fra ps2, kommer på den lille 7" skjermen som nå har fått ben og står ved siden av forsterkeren.

Andre forslag for å få ting opp i litt mer enn 7"?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha opp menyen fra receiveren på skjermen er det jo bare å strekke en kompositt eller s-video kabel fra 'monitor out' til tv'en

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på min vsx.915 er det bare å strekke kabel fra monitor out og inn til tven eller pj.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en PM til Arendal, han har testet mye på switchingen til AX4AV, kanskje han kan gi deg et tips...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips! Har sendt pm til Arendal nå og venter i spenning

Så forresten Narnia med samboeren i går, og må si jeg begynner å bli ekstremt fornøyd med lydbiten hjemme AX4 etter kalibrering er helt sheriff!!

Må bare få gjort noe med bakhøyttalerne nå... Og kanskje et grått rammelerret i stedet for det hvite nedtrekkslerretet... Hmmm... Hvor går smertegrensen til kvinnelige halvdeler for innkjøp på en mnd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •