Hjeelp hva sjer??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjeelp hva sjer??

Spurte med ett par tråder om jeg kunne bruke receiveren min som forforsterker til en effektforsterker og også drive bassen i ett par høytallere og jeg forstod d slik att dette skulle gå

meeeen... Når jeg bruker pre outen på receiveren (stereo) H/K 3480. så går d ikke an å få lyd ut på høytaler utgangene.

Planen var å bruke receiveren til Bass eller diskant og effekt forsterkeren til det andre da. (bi-ampe) ....

Må jeg ha en ledning i fra effekt forsterkeren fra "output" til "Main in" på receiveren for å få lyd eller går dette bare ikke ?

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skjer!

skj

;-)

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Spurte med ett par tråder om jeg kunne bruke receiveren min som forforsterker til en effektforsterker og også drive bassen i ett par høytallere og jeg forstod d slik att dette skulle gå

meeeen... Når jeg bruker pre outen på receiveren (stereo) H/K 3480. så går d ikke an å få lyd ut på høytaler utgangene.

Planen var å bruke receiveren til Bass eller diskant og effekt forsterkeren til det andre da. (bi-ampe) ....

Må jeg ha en ledning i fra effekt forsterkeren fra "output" til "Main in" på receiveren for å få lyd eller går dette bare ikke ?
    Skal du bruke de interne effekt forsterkerene kan du ikke bare broen mellom "output" til "Main in", fordi da vil jo ikke de interne trinnene motta noe signal.
    noe lignende disse

Som kan kjøpes på blandt annet biltema, skulle det være mulig å kobble og utnytte H/K 3480 som både forforstærker for eksterne effekt trinn, samtidig som du benytter de interne. (Hvus jeg skjønnte problemstillingen din riktig) ;-)

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oj oj oj Takker !! Ja det burde da funke emd en y-kopling der. ! "at jeg ikke tenkte på det selv" !

Stikker å kjøper meg ett par y-led med d samme ! *taker og bukker*

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •