Passer Midgard Oberon 6.1 og Arcam AVR 200 sammen med Patos Lyric 402?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Passer Midgard Oberon 6.1 og Arcam AVR 200 sammen med Patos Lyric 402?

Jeg har allerede Arcam AVR 200 og lurer på om Midgard Oberon 6.1 sammen med denne receiveren vil være en bra match med Patos Lyric 402?
    Ved en evt. videre oppgradering senere, hva ville dere anbefalt å bytte Arcam AVR 200 mot?

Mvh Riceman

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av riceman
    Jeg har allerede Arcam AVR 200 og lurer på om Midgard Oberon 6.1 sammen med denne receiveren vil være en bra match med Patos Lyric 402?
    Ved en evt. videre oppgradering senere, hva ville dere anbefalt å bytte Arcam AVR 200 mot?

Mvh Riceman
    Arcam kommer vel snart med nyere modeller så hvorfor ikke vente på de . Eller har de kanskje kommet?! var det ikke en 250 eller noe som var rett rundt hjørnet?! . Syns Arcam leverer utrolig flotte recivere (200 og 300 var iallefall helt konge).

Har selv MA 6.1 på mine BW 703, låter rimelig godt det. Og med Arcam som pre vil det nok bli knall. Men pr dags dato er det Parasound A21 som har gjort best jobb hos meg, men så koster den 10000kr mer enn MA, og det er den ikke verdt. SKal nok handle en brukt neste år ! . Ellers er det jo mange som er fornøyd med MA da, selv syns jeg de er litt "kjedelige" i lyden.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arcam AVR350 er nettopp kommet, i tillegg til at AVR250 og AVR300 fremdeles vil være i salg. AVR200 er fremdeles en veldig god receiver, dog "kun" 5.1 vs de andre modellene.

Arcam, Oberon og Patos har jeg tro på kan funke. Oberon er jo rimelig nøytrale og vil videreføre lydsignaturen til Arcam på en god måte. Du vil nok oppleve en god økning i mer kontant bass da høyttalerne får mer strøm enn fra AVR200 alene. Var min opplevelse med mer effekt på AVR200.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for kjapp respons og gode svar! Da er det bare å vente på at ferie- og skattepengene kommer...

Riceman

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •