Forsterker for M&K S-150 THX ULTRA Speaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker for M&K S-150 THX ULTRA Speaker

Har tenkt å kjøpe meg S-150 THX ULTRA Speaker systemet, men er ikke helt sikker på hvilken receiver jeg skal bruke eller om jeg skal gå for surround-prosessor og effektblokker (Midgard oberon eller bygge selv med ICE/zappulse).

Noen som har noen tips og kan hjelpe meg.

PS! Regner med å kunne bruke 30-60k

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosessor+blokker ser utrulig mye mer harry ut vet du :razz:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner med du mener 30-60k på elektronikk..

Ville sett på NAD sin nye Masterserie iallefall. Ser uhyre bra ut.. Koster vel 50k tilsammen, og da har du ca 10000kr til en god dvdspiller og .

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok godt mulig jeg venter litt med dvd-spiller, siden BR og HD-dvd er på vei. Derfor er kan det hende jeg investerer mesteparten i monoblokker og så en brukt surround-prosessor til en "billig" penge. Så får jeg oppgradere spiller og prosessor når de nye formatene har kommet på markedet....

Newcomer Jaune sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøvd 2 forskjellige oppsett på mitt MK S-150 system.
    1. Lexicon prosessor og et Proceed effekt trinn på 5x200W (250W husker ikke helt). Det spilte veldig bra men jeg var ikke fornøyd med Lexicon prosessoren, det var liksom noe som manglet. Men det var mer en nok guffe i Proceed'en.

Sendte derfor en mail til Miller & Kreisl for å høre hva de foreslo av oppsett.
    Fikk fort svar fra en Barry og han sa: Til vanlig hjemme kino oppsett så pleide de og gå for Denon, det var det de hadde mest suksess med fikk jeg til svar.

Jeg skaffet med en AVC-A1XV og jeg er MEGET fornøyd over resultatet, drømmen er like vel og komme over en "billig" brukt Proceed som kan drive høyttalerene til max ytelse. Men det er ikke verdt penga (enda).

Når man setter på Jean Michel Jarre, Jarre In China (DTS THX) skrur og stiller inn etter beste evne, setter forsterkeren i 00, ja da kan i grunn folk si hva F de vil ang THX. Da kan i grunn THX være så mye humbug og klistremerker som bare det, det spiller så rått at jeg har vondt for å tro at det ikke er noen reel verdi i THX.

Men for Guds skyld folk må få mene hva de vill, men jeg tviler på at alle har opplevd det før de uttaler seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •