Forsterker til jmlab electra

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til jmlab electra

Vurderer å bytte ut mine jmlab Chorus med Electra, og trenger i tillegg en forsterker som har hdmi inn og ut, og som i tillegg kan oppskalere til hdmi fra f.eks. komponent/komposit av den enkle grunnen at hdmi-kabelen til pj ligger i k-rør i taket og det ikke er plass til fler.

Har i dag en Yamaha 795 som jeg har vært veldig fornøyd med og lurer på om noen har erfaring med hva som er det beste valget i prisklassen under 10 kkr til Electra 915.1?

Vurderer foreløpig Yamaha 1600/2600 og pioneer ax2 (som jeg skjønte ble riktig så hyggelig i pris fra fyndbørsen)...

Alle tips mottas med stor takk

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan kun bekrefte at Yamaha RX V2500 (nesten identisk m/V2600 bortsett fra manglende HDMI) er en god combo med Elektra (mine er 926).

Mener du kan oppskalere til HDMI på V2600, men sjekk dette (jeg benytter kun Komponent og V2500 fungerer fint med dette)

Tips. Kjør romkorrigering og opplev at dette har noe for seg (du kan lagre inntil seks ulike oppsett...). RX V2500/2600 etc. har en veldig fin "Pure Direct".

/L

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig fornøyd med Electra 926 og Yamaha 2600 - og ja, 2600 oppskalerer (jeg sender f.eks. rgb fra min satelittreceiver til min og oppskalerer til 720p på signalet som går til projektoren). Jeg mener jeg får bedre bilde på den måten, men mange har ikke så mye til overs for oppkaleringen på denne og andre receivere.

Newcomer Shooter sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill

Er det noen som har testet jmlab med pioneer (helst ax2 da det er denne som vurderes sterkest), og som kan dele litt erfaringer? Har hørt rykter om at denne har noe bedre romkorreksjon etc. enn yamaha... Andre fordeler/ulemper ved de forskjellige?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •