technics sa-ex300 trenger svar på noen spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

technics sa-ex300 trenger svar på noen spørsmål

hi.

har akkurat byggd mitt første "skikkelige" anlegg på gutterommet. har lenge drevet med bilstereo å bygd mye der. fant ut at det var påtide me å flytte litt god lyd INN i huset.
    utstyret mitt ser dere i signatur.

lurer egentlig bare på om hva andre syns om den ampen å di høytalerne. vil høre andres meninger.
    samt jeg har akkurat anskaffet meg den gammle cdspilleren å kobla den til.
    etter å a hørt på mp3 musikk i mange år nå på pcen så børsta jeg støv av noen gamle god plater på cd. å vrengte opp.
    det var som natt å dag! sku aldrig trudd at det var så står forskjell å jeg har heller ikke noe dyre kabler,
    har volumet på halvt på ampen nor jeg spiller cd. da er det skyhøyt å det dunker å dundrer som bare det. vis jeg spiller mp3 fra pcen så må jeg ennda lenger på volumet å kan ikke spille så høyt pga det begynner å vernge seg til slutt. men det problemet er løst da jeg testa cd spilleren. noen andre som har hatt samme opplevelse. syns dette var digg jeg!.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Margarus
    hi.

har akkurat byggd mitt første "skikkelige" anlegg på gutterommet. har lenge drevet med bilstereo å bygd mye der. fant ut at det var påtide me å flytte litt god lyd INN i huset.
    utstyret mitt ser dere i signatur.

lurer egentlig bare på om hva andre syns om den ampen å di høytalerne. vil høre andres meninger.
    samt jeg har akkurat anskaffet meg den gammle cdspilleren å kobla den til.
    etter å a hørt på mp3 musikk i mange år nå på pcen så børsta jeg støv av noen gamle god plater på cd. å vrengte opp.
    det var som natt å dag! sku aldrig trudd at det var så står forskjell å jeg har heller ikke noe dyre kabler,
    har volumet på halvt på ampen nor jeg spiller cd. da er det skyhøyt å det dunker å dundrer som bare det. vis jeg spiller mp3 fra pcen så må jeg ennda lenger på volumet å kan ikke spille så høyt pga det begynner å vernge seg til slutt. men det problemet er løst da jeg testa cd spilleren. noen andre som har hatt samme opplevelse. syns dette var digg jeg!.

bumb:P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •