Yamaha RX-V4600 til under 10 000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Diabloto sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V4600 til under 10 000,-

Har mulighet til å få en ny RX-V4600 til litt under 10k
    - Hva mener folkens her om den, noen bedre til samme pris?
    - Siden noen sikkert kommer til å utpeke denon 3806 til en god rival så er det vel bare å spørre med engang om denon virkelig er bedre enn denne?(den ble jo topptestet mot Denon avc-a11xv i lydogbilde, ja denon var bedre men kostet jo 9k mer, og yamaha vant sammenlagt(9+)
    - Noen andre som vet om noen pris kupp rundtom? Ser etter rom korreksjon, og en god del power!(Må legge til effekt forsterker senere)

Mvh.
    Hans Chr Gulsvik

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel et godt kjøp det! Liker du lyden i Yamaha er det jo bare å kjøpe!

Newcomer Diabloto sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmmz

La akkurat merke til at:
    1: man også får den fra fyndbørsen til under 10k
    2: at rx-v2600 er like bra eller bedre(scaling osv)

Rom korreksjon er faktisk ikke det jeg trenger. Jeg trenger en mer avansert reciever med flere valg enn min nåværende onkyou tx-ds595

Jeg leter da etter en bedre forsterker med mye krefter uten rom korreksjon.
    Trenger heller ikke bilde inn ut ganger.

Hadde livet vært så lett som en bra forforsterker med bare lyd til halvparten av prisen av en god reciever som rx-v2600 eller denon 3806!!

Flust av bra flerkanals effekt forsterkere, men ingen bra flerkanals forforsterkere/recievere som ikke har en effekt del man skammer seg hvis man ikke bruker. Jeg vil ha en denon 3806(yamaha rx-v2600, Harman Kardon avr635, onkyo tx-sn800ellno) uten video tull og effekt forsterkeren!! Og naturligvis til den prisen som det hadde kostet å lage denne(burde vært under 3/4k!)

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Diabloto
    Flust av bra flerkanals effekt forsterkere, men ingen bra flerkanals forforsterkere/recievere som ikke har en effekt del man skammer seg hvis man ikke bruker. Jeg vil ha en denon 3806(yamaha rx-v2600, Harman Kardon avr635, onkyo tx-sn800ellno) uten video tull og effekt forsterkeren!! Og naturligvis til den prisen som det hadde kostet å lage denne(burde vært under 3/4k!)
    Jeg har også stusset litt på hvorfor ikke det finnes (finnes sikkert, men hvor)... De fleste flerkanals forforsterkere koster jo lett over 15000,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •