Effektforsterkar til B&W 703 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser at du har kjøpt, men som en liten kommentar så hadde jeg først Primare SPA21 med... 2*120 watt i stereo? Rundt 40 VA per høyttaler tror jeg. Så kjøpte jeg i tillegg en Primare A30.2 med samme data, og kjørte bi-amping. Resultatet var hakeslepp i forhold til bassen, og dette hadde jo selvfølgelig betydning også for stemmer som går litt dypt. Mao, kjør på med mye strøm, da blir 703'ene glade

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje fått Rotelen enda. Men korleis blir det å bi-ampe den og HK-en? Er dette drålig match, eller kan det bli bra? Slik som det er no, går HK-en i protection mode ved -23 dB. Vil han framleis gå i PM ved -23 dB når eg koplar til Rotelen? Korleis kan eg venta at lydbiletet elles blir? Slik som det er no, er diskant og mellomtone grei nok, djukpassen er OK, men den litt lysare bassen er blass.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir nok MEGET bra ! . Gled deg du. Drit i bi-amping etc, veldig lite å hente på det med 703! Funker dog bedre på de store modellene i 800 serien. Testet det på mine 703, ikke nevneverdig forskjeller. Testet det på 802, veldig store forskjeller. Men så har jeg altid brukt forsterkere med gromt med effekt til 703 da. Og Rotel 1095 er ikke svakere enn noen av disse. (svakeste jeg har hatt i mitt system er NAD S200, som var utrolig bra til 703.).

Rotel + BW er ofte suksess. Hørt Rotel 1080 på 604s3, det er en innertier. 1090 på 802, funker utrolig godt! Så den 1095 skal ikke gjøre noe skamme på 703. Samt den ser jo helt sjefs ut.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •