Rotel RB1080

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Rotel RB1080

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rotel RB1080

Hvilken forforsterker bør jeg velge til Rotel RB1080, vurderer denne effekt forsterkeren til mine B&W 604S3 ?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan gå for ein Rotel pre og vell? Budsjettet ditt er da?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opoidos
    Hvilken forforsterker bør jeg velge til Rotel RB1080, vurderer denne effekt forsterkeren til mine B&W 604S3 ?
    Rotel RB1080 spiller utrolig bra til 604 S3. Prøv å finn en til god pris, så har du et anlegg å være stolt av..

Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Du kan gå for ein Rotel pre og vell? Budsjettet ditt er da?
    Som Electra nevner, har du råd, gå for en Rotel/Parasound forforsterker. Jeg synes disse to matcher Rotel1080 og 604 S4 best, har selvfølgelig ikke testet alt i verden, men vet at iallefall disse to er gode komboer til 604 S3.

Forøvrig har jeg 604 S3 selv, testet mye Rotel, og vært veldig fornøyd. Endte opp med MA 6.1 effekt, passer utrolig godt til 604. Anbefaler deg å kjøpe Rotel, så sant du får en god pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant en brukt vel to år gammel Rotel RC1070 på nett. Selger forlanger 2500.- Er det OK pris eller hurr?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil funke greit den. Men 1080 får 100% ut av 604s3.. Men du kommer greit langt med 1070! 130watt pr kanal er iallefall nok. Og rotel er kjente for å sette inn godt med strømreserver . 2500kr er en god pris på denne syns jeg.

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Vil funke greit den. Men 1080 får 100% ut av 604s3.. Men du kommer greit langt med 1070! 130watt pr kanal er iallefall nok. Og rotel er kjente for å sette inn godt med strømreserver . 2500kr er en god pris på denne syns jeg.
    Nå har du misforstått skorob. Trådstarter spør om RC1070 som er en forforsterker. Ikke RB1070.

RC1070 koster 5495 kr ny hos Eltek i dag,så 2-2500 kr for en brukt er en grei pris.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Syncron
    Nå har du misforstått skorob. Trådstarter spør om RC1070 som er en forforsterker. Ikke RB1070.

RC1070 koster 5495 kr ny hos Eltek i dag,så 2-2500 kr for en brukt er en grei pris.
    DOH! . Slik er det når man er sløv .

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Opoidos
    Jeg fant en brukt vel to år gammel Rotel RC1070 på nett. Selger forlanger 2500.- Er det OK pris eller hurr?
    Det er ein OK pris ja. Slå til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    DOH! . Slik er det når man er sløv .
    Du er ikke alene. Jeg sendte Opoidos en PM, om at jeg var int. i den effektforsterkeren :-)

Frank

Newcomer SpeeS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg sitter også her med et par 604 S3 men har idag KUN en 2807 som driver disse (bi ampet) men er egentligt lite lite fornøyd pga kompisene mine sitter i sofaen å sier vis hva de kan da, når jeg faktisk har bånn fyring litt flaut. så jeg sikler på en 1080 fra Rotel ja. er det sinnsykt forskjell eller? tenker på trøkk å loudness? vil jeg evt. skremme vekk mine venner eller som er målet :P? håper på svar

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av SpeeS
    Hei jeg sitter også her med et par 604 S3 men har idag KUN en 2807 som driver disse (bi ampet) men er egentligt lite lite fornøyd pga kompisene mine sitter i sofaen å sier vis hva de kan da, når jeg faktisk har bånn fyring litt flaut. så jeg sikler på en 1080 fra Rotel ja. er det sinnsykt forskjell eller? tenker på trøkk å loudness? vil jeg evt. skremme vekk mine venner eller som er målet :P? håper på svar
    Hei. Rotel 1080 er en kjempe match til b&w 604s3. Har hatt denne kombinasjonen selv. Å bruke 2807 på 604s3 er som å dra en 2 tonns henger med en Fiat panda. 604 krever masse strøm. Har selv en 3806 som ble prøvd på 604. Disse denon reciverne er meget strømsvake. Du vil løfte lydbilde mange hakk hvis du får deg et Rotel slutttrinn. Synd du er litt sent ute. Solgte akkurat 1080`n min. Men disse dukker rett som det er opp på bruktmarkedet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •