Jeg trenger hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg trenger hjelp!

Er en ny bruker her på forumet,som jeg syntes virker veldig bra.. Lurer på om noen smarte hoder der ute kan hjelpe meg...
    Har gått til innkjøp av pioneer pdp 506xde og dvr 530h dvd opptaker..Skal nå til innkjøp til bra hjemmekinolyd.. Står mellom Pioneer VSX-AX2AV-S,Pioneer VSX-AX4AVI-S eller Denon Avr-3806..Hvem anbefaler dere der ute,har dere noen bra/dårlige erfaringer.. Har eller ikke kjøpt høytallere enda.. Har vurdert Dali ikon 6 men langt fra bestemt meg,så ikke nøl med å gi meg tips...
    På forhånd,stor Takk!!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst, velkommen til et fenomenalt forum!
    Deretter, gratulerer med kjøp!

Valget mitt falt på Denon 3806 grunnet god rom kor. Pluss at den er veldig enkel og brukervennlig, ikke minst hadde den gode muligheter tilkoplingsmessig, pluss at den leverer veldig godt som en forforsterker. Det er også helt greit med effekt til å drive et normalt greit hjemmekinosystem. Ikon er en veldig oppløst høytaler som spiller i mine ører, veldig, veldig bra til prisen. Ikon har jo også mulighet for full surround, så her er det godt med oppgraderingspotensiale.

Besøk HFK, så finner du fort ut av om "dette er det rette" for akkurat deg!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for kjapt svar..Har hørt mye bra om denonen men har lurt litt på om de 2 andre ville gi meg noen fordeler siden de 2 andre produktene også er fra pioneer..?
    Er det noen andre høytalere som du kan anbefale?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •