Plz hjelp meg med dette:) ! (alt-i-ett receiver)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plz hjelp meg med dette:) ! (alt-i-ett receiver)

Har fått i oppdrag å skaffe en "alt-i-ett" receiver på jobben min (er til ett "kinorom" med små satelitthøytalere) . Men mangler altså forsterker. (høytalerene er sånne typiske små hitachi)

Denne må være rundt om 3-4000 kr. Ha DVD-spiller + 5.1 surround. Det som skal koples til den er en xbox, Projector og tv. (og høytalere self.)

Vet att slike alti i ett løsninger ikke er det beste men det er bare det det er plass til og det dem vil ha. Jeg for min del har ikke peiling for hva som er brukendes i den prisklassen på slikt. alt fra 0-5000 ca da. Håper jeg kan få litt hjelp her. Har fått hjelp her før håper på linker med noen forslag !

Fant en NAD på hifiklubben til 5995 da. Men er litt usikker på om den har nok video innganger. Og den er litt i dyreste laget.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja.
    http://www.panasonic.no/servlet/PB/m...l13/index.html
    denne koster 3000kr om jeg ikke husker feil. klasse d type, lav vekt høy effekt. dvd ala pioneer 380 får du til noen hundrelapper.

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar men.. Ser ikke att den der kan spille DVD. Mulig jeg ikke var klar nok der Det MÅ være en "alt i ett" . Altså DVD spiller + receiver i en og samme box.

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD L73 er en slik Alt-i-ett-boks med god film- og lyd-kvalitet. Men det spørs litt på hvor stort rommet er.

Den kan bli for liten dersom det er et større rom som skal fyres opp - men hvis det er små høyttalere som du skriver og sub, så er det ikke L73 som blir flaskehalsen... Det er ihvertfall vanskelig å finne noe tilsvarende som er bedre i den prisklassen...

SoundStage Review
    Imagine my delight when I heard the L73 for the first time. It made my Paradigm Reference Studio 100 v.3 speakers -- all five of them -- sound big and dynamic; in other words, it let the inherent quality of the speakers come through.
    Sjekk også på HiFi klubbens hjemmesider (Cybertainment) - hender de har tilbud på demo-varer osv...

Det meste ellers som selges i denne kategorien er fulle pakker inkl høyttalere...
    Pioneer
    Philips
    JVC
    Panasonic

Mener jeg har sett ett annet merke - muligens Kenwood - som også har noe a la L73...

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er poenget. dagens dvder tar null plass. i kombo med en pwm er det mulig de sammen tar mindre plass enn alt i ett tullball

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    hva er poenget. dagens dvder tar null plass. i kombo med en pwm er det mulig de sammen tar mindre plass enn alt i ett tullball

Men det var jo ikke det som var spørsmålet 8)

Man slipper jo et sett med kabler og får en DVD og forsterker som er matchet perfekt fra fabrikk.

Eller er de litt dyrere alt-i-ett variantene fra Arcam, Linn, T+A osv bare tullball også?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •