Midgard vs Denon - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Så du mener at vedkommende må bytte ut resten av utstyret sitt for å teste Oberon? HVIS vedkommende skulle bli fornøyd med et par Midgard i sitt oppsett uten å bytte ut resten slik at det "står i stil" prismessig er jo det gull for ham.

Denne tråden omhandler forresten Midgard vs. Denon, så hold diskusjonen der videre. Det er selvfølgelig lov å mene at Oberon er dårligere enn denon etterfulgt av en begrunnelse og vice versa, men det du tar opp i slutten av innlegget ditt hører ikke hjemme i denne tråden.
    Tråden er over et år gammel og Simonsen ville forske litt på dette og teste Midgard. Jeg mente bare at det ikke er stort poeng å teste hvor god midgard er uten å sammenlinge med utstyr i samme prisklasse. Jeg leste innlegget hans som om han ville teste hvor god den var alså, ok?

Det siste var bare positivt ment, ok?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Det hadde kanskje vært på sin plass å nevne at de samme "opprørerne" har blitt kastet ut/fått advarsler en rekke ganger grunnet dårlig oppførsel og har operert under ulike nick...
    Det fikk jeg ikke med meg.. Dale ble vel ikke kasta ut?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vri og vente på det så mye du vil, Antonx. Simonsen ville forske på dette i sitt oppsett, med andre ord leser jeg det slik at han vil sjekke om det låter bra med hans 604. Det sier seg selv at om man skal finne den beste forstekeren i en gitt prisklasse til et gitt oppsett bør man teste flere.

Resten diskuterer tar vi ikke i denne tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden begynner å bli gammel, menne fikk lyst til å få litt mer liv i den.

Intressant lesning dette,, fikk vel aldri helt svar på om midgard var bedre enn min denon. Har desverre ikke fått testa de mot hverandre. Har vært på nippet til å kjøpe et par midgard å prøve flere ganger,, men er redd jeg ikke får noen Aha opplevelse, så jeg har styrt unna enda..

1 kjempe pluss med midgard hvis de låter bedre er at de tar mindre plass.

Har etter mye prøving å kalibrering kommet fram til et annlegg jeg er fornøyd med. Men har alltid lyst å prøve nye ting. :-D

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •