Hvilken reciver skal jeg kjøpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken reciver skal jeg kjøpe?

Jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg for hvilken reciver jeg skal gå for. Hadde egentlig bestemt meg for en Denon avr-2807. Nå begynner jeg å bli litt usikker på om jeg heller skal gå for 3806. Jeg har en sunfire 2*300w effektforsterker som skal brukes på frontene.

Kommer til å bruke 2 soner, en til hjemmekino (projector) og en til tv stue (lcd)

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lfc
    Jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg for hvilken reciver jeg skal gå for. Hadde egentlig bestemt meg for en Denon avr-2807. Nå begynner jeg å bli litt usikker på om jeg heller skal gå for 3806. Jeg har en sunfire 2*300w effektforsterker som skal brukes på frontene.

Kommer til å bruke 2 soner, en til hjemmekino (projector) og en til tv stue (lcd)

Ta en runde og søk på forumet etter Denon, Pioneer , Yamaha mht. feil, irritasjoner etc.

HiFiKlubben er et enkelt sted å handle, men det er ikke alltid de sitter med rett produkt for deg (les Denon).

Det er en smakssak mht. fleksibilitet og brukervennlighet, selv er jeg Yamaha frelst, men det er en helt annen sak.

Uansett, du skal koble på et par seriøse effekt forsterkere, så det du trenger er en Receiver med god prosessor og som har pre-out på en "skikkelig" måte
    og som har en "pure direct" som virker... Jeg kaster litt "stein i et glasshus" nå, men som sagt, så sjekk litt om andres meninger (les andre tilsvarende tråder) før du bestemmer deg.

/L

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •