Et kanskje utrolig teit spørsmål...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et kanskje utrolig teit spørsmål...

.. men fyrer løs uansett hehe

Har bestilt meg en Pioneer vsx 915. Har 5.1 sett, så kommer til å biampe fronthøytalerne..

Det jeg rett og slett lurer på er om mine Infinity Sm-155 vil vise seg fra sin beste side med denne receiveren, eller trenger de en enda kraftigere receiver for å spille bra? Vil det evt bli bedre lyd for meg hvis jeg bruker noen mindre høytalere (og vesentlig dårligere) som ikke krever en monsterreceiver?

Takker og bukker for alle svar

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    .. men fyrer løs uansett hehe

Har bestilt meg en Pioneer vsx 915. Har 5.1 sett, så kommer til å biampe fronthøytalerne..

Det jeg rett og slett lurer på er om mine Infinity Sm-155 vil vise seg fra sin beste side med denne receiveren, eller trenger de en enda kraftigere receiver for å spille bra? Vil det evt bli bedre lyd for meg hvis jeg bruker noen mindre høytalere (og vesentlig dårligere) som ikke krever en monsterreceiver?

Takker og bukker for alle svar
    jeg tipper de ikke vil vise seg fra sin beste side med den forsterkeren. Men har den ikke pre-out da? SÅ slipper du å kjøpe ny reciever. Det siste spm. blir litt vanskelig å svare på, aner jo ikke hvordan høyttalere det er, men test selv så finner du det fort ut. Og om Pioneer'en har pre-out så er vel ikke problemet så vanskelig å løse!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •