Denon AVR4306, Screendumps wanted

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR4306, Screendumps wanted

Er i oppgraderingsmodus på reciever hjemme. Denon AVR4306 er for tiden den jeg vurderer høyest, men er allikevel nokså usikker. Etter å ha lest (i dagesvis) på AVSForum på tråden Denon AVR-4306 looks like "the one" er jeg blitt litt mer lunken enn den euforiske tilstanden en lett kommer opp i ved å lese produsentenes skryteblad. Mulig at jeg venter en generasjon...

Før fant jeg noen screendumps av WEB-interfacet på AVR'en på de tyske Denonsiden, men i dag kunne jeg ikke se dem lenger. Er det noen som kan ta screendumps eller linke noen slik at det er mulig å se hva muligheter som finnes/ikke finnes.

Dersom jeg kjøper denne ser jeg meg for å betjene den fra en PDA (WiFi) som jeg har liggende, særlig med tanke på multisone og betjening av musikk fra PC/server/streamer.

Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det som evt. hindrer deg i å kjøpe denne modellen ?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg leser brukererfaringer på AVSForum, så meldes det bl.a. at betjeningen av recieveren er litt "1.generasjons". Dvs ikke helt gjennomtenkt og ikke direkte brukervennlig. Men det er forskjell på betjene den via OSD og WEB. Det er særlig OSD som kritiseres som "steinalder".

Kommer nok ikke til å bruke OSD mye da jeg tenker kun å koble den til PJ, og det viktiggjør WEB-interfacen til alt annet av betjening.

Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, da skjønner jeg. Ble en smule bekymret Vurderer selv en 2807 og regner med at de to har mye til felles. Er selv ikke interessert i multisone eller streaming. Så da er det jo ikke mye vits i å gå for 4306.

Finnes det andre alternativer enn 4306 hvis du er interessert i den type finesser ?

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    web-interfacen er ubrukelig til å styre musikkfiler etc. det tar for lang tid. der finnes det garantert andre programmer som gjør en mye bedre jobb.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd. Speed is of the essence... Her på jobben arbeider jeg bla med "sanntids"* kontroll og overvåkingssytemer. 1-2 sekund responstid regnes som OK for "ikke-kritisk" responstid og det er også det jeg måler betjeningsrespons på.

Fant tilslutt en link til de tyske WEB screenshotene, men de er nokså mangelfulle og skifter før en får lest dem: http://www.denon.de/site/popup/ansic...263&bild_nr=13
    Må få installert meg et grafikkprogram som lar meg se GIF animasjonene frame for frame.

* sanntid = tidsnok

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De screenshotsene av WEB interfacen ligger også på Denon sine side (denon.com og velg UK).

På USA sine sider finner man manualen hvis man vil lese litt nærmere om forsterkeren.

Regner selv med å kjøpe den når feriepengene/skattepengene kommer.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svak i sjelen var jeg og tok sjangsen på at dette var den rette for meg. Skal poste screenshots her når jeg får koblet den opp på nettet hjemme.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •